Vzdělání mravné a nemravné
vztah poznání a ctnosti v Komenského pedagogice
Jan Hábl

Dnes vráceno
Článek v časopise
Popis: 1 obr., 22 pozn.
Publikováno v: Pedagogika : časopis pro pedagogickou theorii a praxi Roč. 61, č. 2 (2011), s. 117-127 0031-3815
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}

mravní výchova; vzdělání; morálka; mravní rozvoj; pedagogika; poznání
ctnost

Stručná studie si klade za cíl analyzovat vztah poznání a ctnosti v pojetí Komenského mravního vychovatelství a srovnat ho s pojetím moderním. Studie vychází z předpokladu, že Komenského koncepce je velmi podnětná a relevantní pro současnou diskuzi o etice a eticko-výchovné praxi. Dílčím záměrem je načrtnout důvody, pro které byla Komenského mravní výchova v moderním (především socialistickém) komeniologickém bádání opomíjena.

Res. čes.

Jednotlivá čísla aktuálního ročníku jsou k dispozici ve studovně NPMK. Z důvodu retrokonverze nejsou všechny ročníky periodik dohledatelné v online katalogu.
Starší nejčastěji půjčované české a slovenské časopisy jsou rovněž ve studovně. Méně půjčované časopisy si můžete do studovny objednat.

A nebo si můžete kopie objednat přes e-PK
(pouze pro registrované uživatele e-PK ~ Elektronické pedagogické knihovny).

Citace
Související
Všechny díly
Detail
Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Hábl, Jan
Údaje o názvu Vzdělání mravné a nemravné : vztah poznání a ctnosti v Komenského pedagogice / Jan Hábl
Kód jazyka čeština
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z mravní výchova
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z vzdělání
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z morálka
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z mravní rozvoj
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z pedagogika
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z poznání
Volně tvořený termín ctnost
Zdrojový dokument Pedagogika : časopis pro pedagogickou theorii a praxi Praha : Státní nakladatelství učebnic 1951- 0031-3815 Roč. 61, č. 2 (2011), s. 117-127
Fyzický popis 1 obr., 22 pozn.
Všeobecná poznámka Res. čes.
Poznámka o skryté bibliografii atd. Obsahuje bibliografické odkazy
Anotace Stručná studie si klade za cíl analyzovat vztah poznání a ctnosti v pojetí Komenského mravního vychovatelství a srovnat ho s pojetím moderním. Studie vychází z předpokladu, že Komenského koncepce je velmi podnětná a relevantní pro současnou diskuzi o etice a eticko-výchovné praxi. Dílčím záměrem je načrtnout důvody, pro které byla Komenského mravní výchova v moderním (především socialistickém) komeniologickém bádání opomíjena.
Mezinárodní desetinné třídění 37(Komenský, J.A.)
Mezinárodní desetinné třídění 37.034
Mezinárodní desetinné třídění 37.013.2
Mezinárodní desetinné třídění 165.2/.5
Údaj pro souborný katalog
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11369531
3 CzPrNPK
5 20140329162059.3
7 ta
8 111214s2011 xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $b  cze
41 0# $a  cze $b  cze
72 #7 $9  22 $a  37 $x  Výchova a vzdělávání
80 ## $a  37(Komenský, J.A.) $2  u
80 ## $a  37.034 $2  u
80 ## $a  37.013.2 $2  u
80 ## $a  165.2/.5 $2  s
100 1# $a  Hábl, Jan $7  hka2010577128 $4  aut
242 10 $a  Education Moral and Immoral : $b  the relationship between knowledge and virtue in the educational theory of Comenius
245 10 $a  Vzdělání mravné a nemravné : $b  vztah poznání a ctnosti v Komenského pedagogice / $c  Jan Hábl
300 ## $b  1 obr., 22 pozn.
500 ## $a  Res. čes.
504 ## $a  Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a  Stručná studie si klade za cíl analyzovat vztah poznání a ctnosti v pojetí Komenského mravního vychovatelství a srovnat ho s pojetím moderním. Studie vychází z předpokladu, že Komenského koncepce je velmi podnětná a relevantní pro současnou diskuzi o etice a eticko-výchovné praxi. Dílčím záměrem je načrtnout důvody, pro které byla Komenského mravní výchova v moderním (především socialistickém) komeniologickém bádání opomíjena.
650 #7 $a  mravní výchova
650 #7 $a  vzdělání
650 #7 $a  morálka
650 #7 $a  mravní rozvoj
650 #7 $a  pedagogika
650 #7 $a  poznání
653 ## $a  ctnost
773 1# $t  Pedagogika : časopis pro pedagogickou theorii a praxi $d  Praha : Státní nakladatelství učebnic 1951- $x  0031-3815 $h  ^^^sv. ; 21 cm $g  Roč. 61, č. 2 (2011), s. 117-127 $q  61:2 $9  2011
910 ## $a  ABA012
1039 $a  KOM
1136 $a  142/29
1144 $b  ABA012
1170 $a  nový
1171 $a  12. Pedagogika
1175 $a  2011
Dokumenty ke stažení
Podrobné informace o uložení knih a svázaných časopisů a jak je objednat najdete v tabulce exemplářů.
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné
Permanentní odkaz