Benchmarking
mýty a skutečnost : model efektivního učení se a zlepšování
Jaroslav Nenadál, David Vykydal, Petra Halfarová

Dnes vráceno
Monografie
ISBN: 978-80-7261-224-6 (brož.)
Ostatní autoři: Vykydal, David, Autor; Halfarová, Petra Autor
Vydání: Vyd. 1.
Nakladatel: Praha : Management Press (vydavatelství), 2011
Popis: 265 s. : il. ; 24 cm
detail.url:Obsah
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}

řízení; organizace; plánování; analýza; případová studie
benchmarking

Publikace shrnuje význam, efekty a etické zásady benchmarkingu jako jedné z nejefektivnějších forem učení se a rozvoje organizací i jejich zaměstnanců a zdroje podnětů k nutným změnám a k trvalému zlepšování. Součástí publikace je případová studie realizace benchmarkingového projektu a výkladový slovník pojmů s benchmarkingem souvisejících.

Terminologický slovník

Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Obsah
                                    

1 POJETÍ A VÝZNAM BENCHMARKINGU
1.1 Úvod do terminologie benchmarkingu
1.2 Co je a co není benchmarking?
1.3 Typy benchmarkingu
1.4 Modely benchmarkingu
1.5 Benchmarking ve vybraných preskriptivních modelech systémů managementu
1.6 Etický rámec a principy benchmarkingu
2 FÁZE A ETAPY BENCHMARKINGU A JEJICH ŘÍZENÍ
2.1 Návrh pětifázového modelu benchmarkingu
2.2 Řízení benchmarkingu jako projektu
3 INICIAČNÍ FÁZE BENCHMARKINGU
3.1 Definování potřeb organizace a důvodů vnitřních změn
3.2 Iniciační výcvik k benchmarkingu
3.3 Stanovení politiky benchmarkingu a informování o ní
3.4 Hodnocení připravenosti organizace k benchmarkingovému projektu
3.5 Výběr, resp. návrh vhodného modelu benchmarkingu
3.6 Tvorba dokumentovaného postupu benchmarkingu
4 PLÁNOVACÍ FÁZE BENCHMARKINGU
4.1 Výběr objektu benchmarkingu
4.2 Výběr a výcvik týmu pro benchmarking
4.2.1 Ustavení a jmenování benchmarkingového týmu
4.2.2 Výcvik týmu pro benchmarking
4.3 Zjišťování vlastní výkonnosti objektu benchmarkingu
4.4 Výběr partnerů pro benchmarking
4.5 Výběr vhodných metod a postupů sběru dat od partnerů
4.6 Uzavření smlouvy s partnerem o benchmarkingovém projektu 4.6.1 Navázání kontaktů s vybraným partnerem
4.6.2 Sjednání podmínek a uzavření smlouvy o realizaci benchmarkingu 4.7 Sběr dat o výkonnosti partnerů
5 ANALYTICKÁ FÁZE BENCHMARKINGU
5.1 Vyhodnocení dat o výkonnosti partnera a analýza rozdílů ve výkonnosti (s podporou vhodných statistických metod) 5.1.1 Varianty a nástroje analýzy rozdílů ve výkonnosti
5.2 Vyhodnocení dat o výkonnosti partnera s využitím tzv. benchmarkingových indexů
5.3 Analýza příčin existence rozdílů ve výkonnosti
5.4 Návrh cílových hodnot vlastního zlepšování s ohledem na časový faktor
6 INTEGRAČNÍ FÁZE BENCHMARKINGU
6.1 Projednání zjištění a výsledků benchmarkingu
6.2 Zaznamenání a šíření informací o lepší praxi ve vlastní organizaci
6.3 Určení cílů vlastního zlepšování a jejich projednání se zainteresovanými stranami
7 REALIZAČNÍ FÁZE BENCHMARKINGU
7.1 Plánování projektu vlastního zlepšování
7.1.1 Identifikace činností realizace vlastního zlepšování a vymezení jejich vzájemných vazeb
7.1.2 Odhad doby trvání činností a stanovení harmonogramu projektu vlastního zlepšování
7.1.3 Odhad nákladů a plánování zdrojů
7.1.4 Identifikace rizik
7.2 Realizace projektu vlastního zlepšování
7.2.1 Metody a nástroje pro vlastní zlepšování
7.3 Posuzování a hodnocení účinků vlastního zlepšování a změn
7.3.1 Průběžné hodnocení plnění cílů vlastního zlepšování a změn
7.3.2 Konečné hodnocení a posouzení účinků zlepšování a změn
7.4 Rekalibrace benchmarkingu
8 PŘÍPADOVÁ STUDIE BENCHMARKINGU
				
Detail
Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Nenadál, Jaroslav, 1946-
Údaje o názvu Benchmarking : mýty a skutečnost : model efektivního učení se a zlepšování / Jaroslav Nenadál, David Vykydal, Petra Halfarová
Variantní názvy Název v tiráži: Benchmarking - mýty a skutečnost
Vedlejší záhlaví - osobní jméno Vykydal, David, 1974-
Vedlejší záhlaví - osobní jméno Halfarová, Petra
ISBN 978-80-7261-224-6 (brož.)
Údaje o vydání Vyd. 1.
Nakladatelské údaje Praha : Management Press (vydavatelství), 2011
Kód jazyka čeština
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z řízení
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z organizace
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z plánování
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z analýza
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z případová studie
Volně tvořený termín benchmarking
Fyzický popis 265 s. : il. ; 24 cm
Všeobecná poznámka Terminologický slovník
Poznámka o skryté bibliografii atd. Obsahuje bibliografii a rejstřík
Anotace Publikace shrnuje význam, efekty a etické zásady benchmarkingu jako jedné z nejefektivnějších forem učení se a rozvoje organizací i jejich zaměstnanců a zdroje podnětů k nutným změnám a k trvalému zlepšování. Součástí publikace je případová studie realizace benchmarkingového projektu a výkladový slovník pojmů s benchmarkingem souvisejících.
Rejstříkový termín - žánr/forma příručka
Elektronické umístění a přístup Obsah Obsah
Mezinárodní desetinné třídění 005.642.1
Mezinárodní desetinné třídění (035)
Údaj pro souborný katalog
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw01370980
3 CzPrNPK
5 20161109132243.2
7 ta
8 110301s2011----xr a|||e||||||001|0|cze||
15 ## $a  cnb002156892
20 ## $a  978-80-7261-224-6 (brož.)
35 ## $a  (OCoLC)713792898
40 ## $a  ABA001 $b  cze
41 0# $a  cze
44 ## $a  xr
72 #7 $9  4 $a  005 $x  Management. Řízení
80 ## $a  005.642.1 $2  MRF
80 ## $a  (035) $2  MRF
100 1# $a  Nenadál, Jaroslav, $d  1946- $7  jo2002105841 $4  aut
245 10 $a  Benchmarking : $b  mýty a skutečnost : model efektivního učení se a zlepšování / $c  Jaroslav Nenadál, David Vykydal, Petra Halfarová
246 1# $i  Název v tiráži: $a  Benchmarking - mýty a skutečnost
250 ## $a  Vyd. 1.
260 ## $a  Praha : $b  Management Press (vydavatelství), $c  2011
300 ## $a  265 s. : $b  il. ; $c  24 cm
500 ## $a  Terminologický slovník
504 ## $a  Obsahuje bibliografii a rejstřík
520 ## $a  Publikace shrnuje význam, efekty a etické zásady benchmarkingu jako jedné z nejefektivnějších forem učení se a rozvoje organizací i jejich zaměstnanců a zdroje podnětů k nutným změnám a k trvalému zlepšování. Součástí publikace je případová studie realizace benchmarkingového projektu a výkladový slovník pojmů s benchmarkingem souvisejících.
650 #7 $a  řízení
650 #7 $a  organizace
650 #7 $a  plánování
650 #7 $a  analýza
650 #7 $a  případová studie
653 ## $a  benchmarking
655 #7 $a  příručka
700 1# $a  Vykydal, David, $d  1974- $7  osa2011625680 $4  aut
700 1# $a  Halfarová, Petra $7  osa2011625682 $4  aut
856 41 $y  Obsah $u  http://toc.nkp.cz/NKC/201103/contents/nkc20102156892_1.pdf
901 $b  9788072612246 $f  1. vyd. $o  20110224
910 ## $a  ABA012
998 $a  002156892
1039 $a  NPKK
Dokumenty ke stažení
Podrobné informace o uložení knih a svázaných časopisů a jak je objednat najdete v tabulce exemplářů.
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné
Permanentní odkaz