Psychologie reklamy
Jitka Vysekalová a kolektiv

Dnes vráceno
Monografie
ISBN: 978-80-247-4005-8 (váz.)
Vydání: 4., rozš. a aktualiz. vyd.
Nakladatel: Praha : Grada, 2012
Popis: 324 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}

reklama; marketing; komunikace; psychologie
propagace; sociální síť

Nové vydání úspěšné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy.

Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Související
Všechny díly
Detail
Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Vysekalová, Jitka, 1941-
Údaje o názvu Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv
ISBN 978-80-247-4005-8 (váz.)
Údaje o vydání 4., rozš. a aktualiz. vyd.
Nakladatelské údaje Praha : Grada, 2012
Kód jazyka čeština
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z reklama
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z marketing
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z komunikace
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z psychologie
Volně tvořený termín propagace
Volně tvořený termín sociální síť
Fyzický popis 324 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
Poznámka o skryté bibliografii atd. Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
Anotace Nové vydání úspěšné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy.
Mezinárodní desetinné třídění 659.1
Mezinárodní desetinné třídění 159.98:659.1
Mezinárodní desetinné třídění 658.8:316.77
Údaj pro souborný katalog
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw01371108
3 CzPrNPK
5 20140329074009.1
7 ta
8 120203s2012 xr a|||e||||||001|0|cze||
15 ## $a cnb002340889
20 ## $a 978-80-247-4005-8 (váz.)
40 ## $a OLA001 $b cze $d ABA001
41 0# $a cze $b eng
44 ## $a xr
72 #7 $9 4 $a 659 $x Reklama. Public relations. Média
80 ## $a 659.1 $2 MRF
80 ## $a 159.98:659.1 $2 MRF
80 ## $a 658.8:316.77 $2 MRF
100 1# $a Vysekalová, Jitka, $d 1941- $7 jk01151219 $4 aut
245 10 $a Psychologie reklamy / $c Jitka Vysekalová a kolektiv
250 ## $a 4., rozš. a aktualiz. vyd.
260 ## $a Praha : $b Grada, $c 2012
300 ## $a 324 s. : $b il. (převážně barev.) ; $c 25 cm
490 1# $a Expert
504 ## $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
520 ## $a Nové vydání úspěšné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy.
546 ## $a Anglické resumé
650 #7 $a reklama
650 #7 $a marketing
650 #7 $a komunikace
650 #7 $a psychologie
653 ## $a propagace
653 ## $a sociální síť
830 #0 $a Expert (Grada) $0 s
901 $b 9788024740058 $f 4. vyd. $o 20120323
910 ## $a ABA012
998 $a 002340889
1039 $a NPKK
Dokumenty ke stažení
Podrobné informace o uložení knih a svázaných časopisů a jak je objednat najdete v tabulce exemplářů.
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné
Permanentní odkaz