Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU
Evaluation in foreign language teaching to learners with SLD
Renée Grenarová, Marie Vítková (eds.) ; [autorky Rita Collins ... et al.]
Renée Grenarová, Marie Vítková (eds.) ; [autorky Rita Collins ... et al.]

Dnes vráceno
Monografie
ISBN: 978-80-210-5664-0 (brož.)
Ostatní autoři: Grenarová, Renée, Redaktor, editor; Vítková, Marie, Redaktor, editor; Collins, Rita Chalmers, Autor
Vydání: 1. vyd.
Nakladatel: Brno : Masarykova univerzita, 2011
Popis: 158 s. : il. ; 21 cm
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}

hodnocení; cizí jazyk; jazyková výuka; porucha učení; speciální pedagogika

Osvojování cizího jazyka je dlouhodobým a náročným procesem pro většinu žáků, pro žáky s poruchami učení o to více. Cílem publikace je poskytnout souhrnný přehled o aktuálních přístupech k hodnocení ve výuce cizích jazyků a představit dílčí výsledky výzkumného šetření, které zjišťovalo reálnou situaci v oblasti hodnocení zaměřeného na výkon i proces učení se cizím jazykům u žáků se specifickými poruchami učení na základní škole.

Nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta; 200 výt.

Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Obsah
                                    

OBSAH
ÚVOD
Using the PISA Results to Examine Our Teaching (Collins, R.)
Le rôle de ľévaluation dans l’apprentissage du FLE pour les élěves présentant des troubles spécifiques du langage
(Geffroy Konštacký, D.)
Оценка в обучении русскому языку у учеников со специфическими образовательными нарушениями (Grenarová, R.)
Modem Approaches to Assessment of Pupils with Specific Learning Difficulties in Foreign Language Teaching (Hanušová, S.)
Leistungsbeurteilung im DaF-Unterricht bei lemschwachen Schülerinnen und Schülern (Janíková, V.)
Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU
Notes on assessment of pupils with SLD in foreign language teaching: a case study (Kostková, K., Píšová, M.)
114
Évaluation des enfants avec des TSA en classe de frangais (Kylouäková, H.)	137
JMENNÝ REJSTŘÍK	156
SOUHRN - SUMMARY	158
4
Hodnoceni ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU
				
Detail
Název pole Obsah pole
Údaje o názvu Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU = Evaluation in foreign language teaching to learners with SLD / Renée Grenarová, Marie Vítková (eds.) ; [autorky Rita Collins ... et al.]
Variantní názvy Evaluation in foreign language teaching to learners with SLD
Vedlejší záhlaví - osobní jméno Grenarová, Renée, 1965-
Vedlejší záhlaví - osobní jméno Vítková, Marie, 1947-
Vedlejší záhlaví - osobní jméno Collins, Rita Chalmers, 1951-
ISBN 978-80-210-5664-0 (brož.)
Údaje o vydání 1. vyd.
Nakladatelské údaje Brno : Masarykova univerzita, 2011
Kód jazyka čeština angličtina francouzština němčina ruština
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z hodnocení
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z cizí jazyk
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z jazyková výuka
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z porucha učení
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z speciální pedagogika
Fyzický popis 158 s. : il. ; 21 cm
Všeobecná poznámka Nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Všeobecná poznámka 200 výt.
Poznámka o skryté bibliografii atd. Obsahuje bibliografie a rejstřík
Anotace Osvojování cizího jazyka je dlouhodobým a náročným procesem pro většinu žáků, pro žáky s poruchami učení o to více. Cílem publikace je poskytnout souhrnný přehled o aktuálních přístupech k hodnocení ve výuce cizích jazyků a představit dílčí výsledky výzkumného šetření, které zjišťovalo reálnou situaci v oblasti hodnocení zaměřeného na výkon i proces učení se cizím jazykům u žáků se specifickými poruchami učení na základní škole.
Rejstříkový termín - žánr/forma sborník
Mezinárodní desetinné třídění 37.011/.012
Mezinárodní desetinné třídění 81'24
Mezinárodní desetinné třídění 373.3.011.3-052-056.49
Mezinárodní desetinné třídění 616.89-008.434
Mezinárodní desetinné třídění 376
Mezinárodní desetinné třídění (082)
Údaj pro souborný katalog
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw01371255
3 CzPrNPK
5 20161109132308.9
7 ta
8 120402s2011----xr a|||e||||||001|0|cze||
15 ## $a  cnb002358211
20 ## $a  978-80-210-5664-0 (brož.)
40 ## $a  OLA001 $b  cze $d  ABA001
41 0# $a  cze $a  eng $a  fre $a  ger $a  rus $b  cze $b  eng
44 ## $a  xr
72 #7 $9  22 $a  376 $x  Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
80 ## $a  37.011/.012 $2  MRF
80 ## $a  81'24 $2  MRF
80 ## $a  373.3.011.3-052-056.49 $2  MRF
80 ## $a  616.89-008.434 $2  MRF
80 ## $a  376 $2  MRF
80 ## $a  (082) $2  MRF
245 00 $a  Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU = $b  Evaluation in foreign language teaching to learners with SLD / $c  Renée Grenarová, Marie Vítková (eds.) ; [autorky Rita Collins ... et al.]
246 31 $a  Evaluation in foreign language teaching to learners with SLD
250 ## $a  1. vyd.
260 ## $a  Brno : $b  Masarykova univerzita, $c  2011
300 ## $a  158 s. : $b  il. ; $c  21 cm
500 ## $a  Nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
500 ## $a  200 výt.
504 ## $a  Obsahuje bibliografie a rejstřík
520 ## $a  Osvojování cizího jazyka je dlouhodobým a náročným procesem pro většinu žáků, pro žáky s poruchami učení o to více. Cílem publikace je poskytnout souhrnný přehled o aktuálních přístupech k hodnocení ve výuce cizích jazyků a představit dílčí výsledky výzkumného šetření, které zjišťovalo reálnou situaci v oblasti hodnocení zaměřeného na výkon i proces učení se cizím jazykům u žáků se specifickými poruchami učení na základní škole.
546 ## $a  Část. anglický, francouzský, ruský a německý text, česká a anglické resumé
650 #7 $a  hodnocení
650 #7 $a  cizí jazyk
650 #7 $a  jazyková výuka
650 #7 $a  porucha učení
650 #7 $a  speciální pedagogika
655 #7 $a  sborník
700 1# $a  Grenarová, Renée, $d  1965- $7  mzk2005286637 $4  edt
700 1# $a  Vítková, Marie, $d  1947- $7  xx0001379 $4  edt
700 1# $a  Collins, Rita Chalmers, $d  1951- $7  xx0111835 $4  aut
710 2# $a  Masarykova univerzita. $b  Pedagogická fakulta $7  kn20010709279
901 $b  9788021056640 $f  1. vyd. $o  20120405
910 ## $a  ABA012
998 $a  002358211
1039 $a  NPKK
Dokumenty ke stažení
Podrobné informace o uložení knih a svázaných časopisů a jak je objednat najdete v tabulce exemplářů.
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné
Permanentní odkaz