Dva světy základní školy?
úskalí přechodu z 1. na 2. stupeň
Eliška Walterová a kolektiv

Dnes vráceno
Monografie
ISBN: 978-80-246-2043-5 (brož.)
Vydání: Vyd. 1.
Nakladatel: Praha : Karolinum (nakladatelství), 2011
Popis: 350 s. : il.
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}

školství; vzdělávání; systém výchovy a vzdělávání; základní škola; přechod z prvního na druhý stupeň základní školy; kurikulum; klima školy; pedopsychologie; vyučující personál

Kniha je kolektivním výstupem projektu Centrum základního výzkumu školního vzdělávání řešeného v letech 2006-2011. Zabývá se základní školou, institucí, která v České republice poskytuje povinné vzdělávání většině populace ve věku 6-15 let a spojuje primární a nižší sekundární stupeň v jedné organizační jednotce. Zaměřuje se především na výzkumně dosud opomíjené problémy přechodu mezi oběma stupni, hledá skrytá rizika i příležitosti a možnosti usnadnění tohoto přechodu. Přispívá k teorii školního vzdělávání, prohlubuje poznání reality a fungování české základní školy.

Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Související
Všechny díly
Detail
Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Walterová, Eliška, 1943-
Údaje o názvu Dva světy základní školy? : úskalí přechodu z 1. na 2. stupeň / Eliška Walterová a kolektiv
Variantní názvy Úskalí přechodu z 1. na 2. stupeň
ISBN 978-80-246-2043-5 (brož.)
Údaje o vydání Vyd. 1.
Nakladatelské údaje Praha : Karolinum (nakladatelství), 2011
Kód jazyka čeština
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z školství
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z vzdělávání
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z systém výchovy a vzdělávání
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z základní škola
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z přechod z prvního na druhý stupeň základní školy
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z kurikulum
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z klima školy
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z pedopsychologie
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z vyučující personál
Fyzický popis 350 s. : il.
Poznámka o skryté bibliografii atd. Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
Anotace Kniha je kolektivním výstupem projektu Centrum základního výzkumu školního vzdělávání řešeného v letech 2006-2011. Zabývá se základní školou, institucí, která v České republice poskytuje povinné vzdělávání většině populace ve věku 6-15 let a spojuje primární a nižší sekundární stupeň v jedné organizační jednotce. Zaměřuje se především na výzkumně dosud opomíjené problémy přechodu mezi oběma stupni, hledá skrytá rizika i příležitosti a možnosti usnadnění tohoto přechodu. Přispívá k teorii školního vzdělávání, prohlubuje poznání reality a fungování české základní školy.
Rejstříkový termín - žánr/forma sborník
Mezinárodní desetinné třídění 373.3
Mezinárodní desetinné třídění 371.2
Mezinárodní desetinné třídění (437.3)
Mezinárodní desetinné třídění (082)
Údaj pro souborný katalog
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw01371574
3 CzPrNPK
5 20140329074109.2
7 ta
8 120516s2011 xr a|||f||||||||1|||cze||
20 ## $a 978-80-246-2043-5 (brož.)
40 ## $a ABA012 $b cze
41 0# $a cze $b eng
44 ## $a xr
72 #7 $9 22 $a 371 $x Školství (organizace)
80 ## $a 373.3 $2 MRF
80 ## $a 371.2 $2 MRF
80 ## $a (437.3) $2 MRF
80 ## $a (082) $2 MRF
100 1# $a Walterová, Eliška, $d 1943- $7 jk01151406 $4 aut
245 10 $a Dva světy základní školy? : $b úskalí přechodu z 1. na 2. stupeň / $c Eliška Walterová a kolektiv
246 3# $a Úskalí přechodu z 1. na 2. stupeň
250 ## $a Vyd. 1.
260 ## $a Praha : $b Karolinum (nakladatelství), $c 2011
300 ## $a 350 s. : $b il.
504 ## $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
520 ## $a Kniha je kolektivním výstupem projektu Centrum základního výzkumu školního vzdělávání řešeného v letech 2006-2011. Zabývá se základní školou, institucí, která v České republice poskytuje povinné vzdělávání většině populace ve věku 6-15 let a spojuje primární a nižší sekundární stupeň v jedné organizační jednotce. Zaměřuje se především na výzkumně dosud opomíjené problémy přechodu mezi oběma stupni, hledá skrytá rizika i příležitosti a možnosti usnadnění tohoto přechodu. Přispívá k teorii školního vzdělávání, prohlubuje poznání reality a fungování české základní školy.
546 ## $a Anglické resumé
550 ## $a Vydavatel: Univerzita Karlova v Praze
650 #7 $a školství
650 #7 $a vzdělávání
650 #7 $a systém výchovy a vzdělávání
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a přechod z prvního na druhý stupeň základní školy
650 #7 $a kurikulum
650 #7 $a klima školy
650 #7 $a pedopsychologie
650 #7 $a vyučující personál
651 #4 $a Česko
655 #7 $a sborník
710 2# $a Univerzita Karlova $7 kn20010710036
910 ## $a ABA012
1039 $a NPKK
Dokumenty ke stažení
Podrobné informace o uložení knih a svázaných časopisů a jak je objednat najdete v tabulce exemplářů.
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné
Permanentní odkaz