Funkce kulturních modelů ve vzdělávání
Dana Bittnerová, David Doubek, Markéta Levínská z Pražské skupiny školní etnografie

Dnes vráceno
Monografie
ISBN: 978-80-87398-18-0 (brož.)
Ostatní autoři: Doubek, David Autor; Levínská, Markéta Autor
Vydání: Vyd. 1.
Nakladatel: Praha : Univerzita Karlova, 2011
Popis: 308 s. : il. ; 21 cm
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}

vzdělávání; výchova; sociální chování; vztah rodiče-dítě; školní etnografie; Romové; sociální vyloučení
kulturní antropologie; vyloučené lokality

Monografie autorů-antropologů, hlásících se k Pražské skupině školní etnografie propagující holistický přístup v oblasti vzdělávání, je zaměřena na oblast vzdělávání Romů. Z pozic kognitivní antropologie řeší problém segregace romských žáků v rámci vzdělávacího systému majority. Příčinu vidí v krizi důvěry, v procesu distanciace Romů. Tento postoj jednak ovlivňuje priority, na něž Romové při socializaci svých dětí kladou důraz, jednak staví bariéry v komunikaci mezi romskou rodinou a školou.

Terminologický slovník

Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Související
Všechny díly
Detail
Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Bittnerová, Dana, 1966-
Údaje o názvu Funkce kulturních modelů ve vzdělávání / Dana Bittnerová, David Doubek, Markéta Levínská z Pražské skupiny školní etnografie
Vedlejší záhlaví - osobní jméno Doubek, David
Vedlejší záhlaví - osobní jméno Levínská, Markéta
ISBN 978-80-87398-18-0 (brož.)
Údaje o vydání Vyd. 1.
Nakladatelské údaje Praha : Univerzita Karlova, 2011
Kód jazyka čeština
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z vzdělávání
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z výchova
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z sociální chování
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z vztah rodiče-dítě
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z školní etnografie
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z Romové
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z sociální vyloučení
Volně tvořený termín kulturní antropologie
Volně tvořený termín vyloučené lokality
Fyzický popis 308 s. : il. ; 21 cm
Všeobecná poznámka Terminologický slovník
Poznámka o skryté bibliografii atd. Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Anotace Monografie autorů-antropologů, hlásících se k Pražské skupině školní etnografie propagující holistický přístup v oblasti vzdělávání, je zaměřena na oblast vzdělávání Romů. Z pozic kognitivní antropologie řeší problém segregace romských žáků v rámci vzdělávacího systému majority. Příčinu vidí v krizi důvěry, v procesu distanciace Romů. Tento postoj jednak ovlivňuje priority, na něž Romové při socializaci svých dětí kladou důraz, jednak staví bariéry v komunikaci mezi romskou rodinou a školou.
Rejstříkový termín - žánr/forma sborník
Mezinárodní desetinné třídění (=214.58)
Mezinárodní desetinné třídění 316.62
Mezinárodní desetinné třídění 364.624.4
Mezinárodní desetinné třídění 316.732
Mezinárodní desetinné třídění 173.5/.7
Mezinárodní desetinné třídění 37.0
Mezinárodní desetinné třídění 371.012:39
Mezinárodní desetinné třídění (437.3)
Mezinárodní desetinné třídění (082)
Údaj pro souborný katalog
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw01371601
3 CzPrNPK
5 20160218094854.4
7 ta
8 120221s2011----xr a|||f||||||000|0|cze||
15 ## $a cnb002268812
20 ## $a 978-80-87398-18-0 (brož.)
35 ## $a (OCoLC)791312625
40 ## $a ABA001 $b cze
41 0# $a cze $b eng
43 ## $a e-xr---
44 ## $a xr
45 ## $a y0y0
72 #7 $9 22 $a 371 $x Školství (organizace)
80 ## $a (=214.58) $2 MRF
80 ## $a 316.62 $2 MRF
80 ## $a 364.624.4 $2 MRF
80 ## $a 316.732 $2 MRF
80 ## $a 173.5/.7 $2 MRF
80 ## $a 37.0 $2 MRF
80 ## $a 371.012:39 $2 MRF
80 ## $a (437.3) $2 MRF
80 ## $a (082) $2 MRF
100 1# $a Bittnerová, Dana, $d 1966- $7 mzk2004230807 $4 aut
245 10 $a Funkce kulturních modelů ve vzdělávání / $c Dana Bittnerová, David Doubek, Markéta Levínská z Pražské skupiny školní etnografie
250 ## $a Vyd. 1.
260 ## $a Praha : $b Univerzita Karlova, $c 2011
300 ## $a 308 s. : $b il. ; $c 21 cm
500 ## $a Terminologický slovník
504 ## $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
520 ## $a Monografie autorů-antropologů, hlásících se k Pražské skupině školní etnografie propagující holistický přístup v oblasti vzdělávání, je zaměřena na oblast vzdělávání Romů. Z pozic kognitivní antropologie řeší problém segregace romských žáků v rámci vzdělávacího systému majority. Příčinu vidí v krizi důvěry, v procesu distanciace Romů. Tento postoj jednak ovlivňuje priority, na něž Romové při socializaci svých dětí kladou důraz, jednak staví bariéry v komunikaci mezi romskou rodinou a školou.
546 ## $a Anglické resumé
550 ## $a Vydavatel: Fakulta humanitních studií Univerzity Karlovy v Praze
650 #7 $a vzdělávání
650 #7 $a výchova
650 #7 $a sociální chování
650 #7 $a vztah rodiče-dítě
650 #7 $a školní etnografie
650 #7 $a Romové
650 #7 $a sociální vyloučení
651 #4 $a Česko
653 ## $a kulturní antropologie
653 ## $a vyloučené lokality
655 #7 $a sborník
700 1# $a Doubek, David $7 jx20120221008 $4 aut
700 1# $a Levínská, Markéta $7 jx20120221021 $4 aut
710 2# $a Pražská skupina školní etnografie $7 kn20020321524
710 2# $a Univerzita Karlova. $b Fakulta humanitních studií
901 $b 9788087398180 $f 1. vyd. $o 20120228
910 ## $a ABA012
998 $a 002268812
1039 $a NPKK
Dokumenty ke stažení
Podrobné informace o uložení knih a svázaných časopisů a jak je objednat najdete v tabulce exemplářů.
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné
Permanentní odkaz