Při hodnotících schůzkách má první slovo žák, pak teprve učitel a rodič
Bohuslava Jochová

Dnes vráceno
Článek v časopise
Popis: 1 fot.
Publikováno v: Rodina a škola Roč. 59, č. 5 (2012), s. 20-21 0035-7766
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}

základní škola; vztah učitel-žák; vztah rodiče-učitel; vztah rodiče-žák; výchovná metoda; výchovné působení; hodnotící kritérium; komunikace; individuální přístup; spolupráce ve výchově
kritické myšlení

Informace o tom, jak probíhá projekt "Nanečisto" v ZŠ Chvalšiny. Jedná se o efektivní komunikaci rodičů se školou. Lektor s rodiči pracuje metodami kritického myšlení, děti spolupracují s rodiči, někdy i rodiče mezi sebou. Procházejí společně témata jako spolupráce, komunikace s dítětem, důslednost, hodnocení, jsou otevřenější při řešení problémů. Pro komunikaci o výsledcích práce žáků zvolili ve škole systém individuálních schůzek rodič - učitel - žák. Jak probíhá rozhovor můžeme vidět z autentických odpovědí v příloze. Přínosy a problémy projektu.

Jednotlivá čísla aktuálního ročníku jsou k dispozici ve studovně NPMK. Z důvodu retrokonverze nejsou všechny ročníky periodik dohledatelné v online katalogu.
Starší nejčastěji půjčované české a slovenské časopisy jsou rovněž ve studovně. Méně půjčované časopisy si můžete do studovny objednat.

A nebo si můžete kopie objednat přes e-PK
(pouze pro registrované uživatele e-PK ~ Elektronické pedagogické knihovny).

Citace
Související
Všechny díly
Detail
Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Jochová, Bohuslava
Údaje o názvu Při hodnotících schůzkách má první slovo žák, pak teprve učitel a rodič / Bohuslava Jochová
Kód jazyka čeština
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z základní škola
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z vztah učitel-žák
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z vztah rodiče-učitel
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z vztah rodiče-žák
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z výchovná metoda
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z výchovné působení
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z hodnotící kritérium
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z komunikace
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z individuální přístup
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z spolupráce ve výchově
Volně tvořený termín kritické myšlení
Zdrojový dokument Rodina a škola Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1955- 0035-7766 Roč. 59, č. 5 (2012), s. 20-21
Fyzický popis 1 fot.
Anotace Informace o tom, jak probíhá projekt "Nanečisto" v ZŠ Chvalšiny. Jedná se o efektivní komunikaci rodičů se školou. Lektor s rodiči pracuje metodami kritického myšlení, děti spolupracují s rodiči, někdy i rodiče mezi sebou. Procházejí společně témata jako spolupráce, komunikace s dítětem, důslednost, hodnocení, jsou otevřenější při řešení problémů. Pro komunikaci o výsledcích práce žáků zvolili ve škole systém individuálních schůzek rodič - učitel - žák. Jak probíhá rozhovor můžeme vidět z autentických odpovědí v příloze. Přínosy a problémy projektu.
Mezinárodní desetinné třídění 37.018.263
Mezinárodní desetinné třídění 373.3
Mezinárodní desetinné třídění 37.062
Mezinárodní desetinné třídění 37.064.1/.2
Údaj pro souborný katalog
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11371692
3 CzPrNPK
5 20140329162507.9
7 ta
8 120517s2012 xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $b  cze
41 0# $a  cze
72 #7 $9  22 $a  37 $x  Výchova a vzdělávání
80 ## $a  37.018.263 $2  u
80 ## $a  373.3 $2  u
80 ## $a  37.062 $2  u
80 ## $a  37.064.1/.2 $2  u
100 1# $a  Jochová, Bohuslava $4  aut
242 10 $a  During evaluation meetings pupil speaks first, only then teacher and parent
245 10 $a  Při hodnotících schůzkách má první slovo žák, pak teprve učitel a rodič / $c  Bohuslava Jochová
300 ## $b  1 fot.
520 ## $a  Informace o tom, jak probíhá projekt "Nanečisto" v ZŠ Chvalšiny. Jedná se o efektivní komunikaci rodičů se školou. Lektor s rodiči pracuje metodami kritického myšlení, děti spolupracují s rodiči, někdy i rodiče mezi sebou. Procházejí společně témata jako spolupráce, komunikace s dítětem, důslednost, hodnocení, jsou otevřenější při řešení problémů. Pro komunikaci o výsledcích práce žáků zvolili ve škole systém individuálních schůzek rodič - učitel - žák. Jak probíhá rozhovor můžeme vidět z autentických odpovědí v příloze. Přínosy a problémy projektu.
650 #7 $a  základní škola
650 #7 $a  vztah učitel-žák
650 #7 $a  vztah rodiče-učitel
650 #7 $a  vztah rodiče-žák
650 #7 $a  výchovná metoda
650 #7 $a  výchovné působení
650 #7 $a  hodnotící kritérium
650 #7 $a  komunikace
650 #7 $a  individuální přístup
650 #7 $a  spolupráce ve výchově
653 ## $a  kritické myšlení
773 1# $t  Rodina a škola $d  Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1955- $x  0035-7766 $h  ^^^sv. ; 30 cm $g  Roč. 59, č. 5 (2012), s. 20-21 $q  59:5 $9  2012
910 ## $a  ABA012
1039 $a  PBD
1136 $a  169/76
1144 $b  ABA012
Dokumenty ke stažení
Podrobné informace o uložení knih a svázaných časopisů a jak je objednat najdete v tabulce exemplářů.
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné
Permanentní odkaz