Tři sta maturitních prací na jednoho hodnotitele?
Gabriela Sittová ; [Autor interview] Olga Šedivá

Dnes vráceno
Článek v časopise
Ostatní autoři: Šedivá, Olga Dotazovatel, interviewující
Popis: 3 fot.
Publikováno v: Týdeník školství Roč. 20, č. 18 (2012), s. 1, 3 1210-8316
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}

maturita; státní maturita; písemná zkouška; písemná práce; čeština; hodnocení; objektivita; zátěž; učitel; střední škola; názor

Rozhovor s ředitelkou sekce komunikace, analýz, informací a řízení projektů CERMAT na téma připravenosti hodnotitelů na hodnocení písemných prací z českého jazyka a časové náročnosti hodnocení, doplněný názory několika středoškolských učitelů. Na jednu stranu se jeví nový systém hodnocení stanoveným počtem proškolených hodnotitelů jako objektivnější, než když v minulosti učitelé hodnotili práce žáků vlastní školy, na druhou stranu časový odhad 20 minut na hodnocení jedné práce a nutnost zvládnout bezchybně opravu 300 prací při běžných vyučovacích povinnostech vidí učitelé jako nereálné.

Jednotlivá čísla aktuálního ročníku jsou k dispozici ve studovně NPMK. Z důvodu retrokonverze nejsou všechny ročníky periodik dohledatelné v online katalogu.
Starší nejčastěji půjčované české a slovenské časopisy jsou rovněž ve studovně. Méně půjčované časopisy si můžete do studovny objednat.

A nebo si můžete kopie objednat přes e-PK
(pouze pro registrované uživatele e-PK ~ Elektronické pedagogické knihovny).

Citace
Související
Všechny díly
Detail
Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Sittová, Gabriela
Údaje o názvu Tři sta maturitních prací na jednoho hodnotitele? / Gabriela Sittová ; [Autor interview] Olga Šedivá
Vedlejší záhlaví - osobní jméno Šedivá, Olga
Kód jazyka čeština
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z maturita
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z státní maturita
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z písemná zkouška
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z písemná práce
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z čeština
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z hodnocení
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z objektivita
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z zátěž
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z učitel
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z střední škola
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z názor
Zdrojový dokument Týdeník školství Praha : Sofiprin, 1993- 1210-8316 Roč. 20, č. 18 (2012), s. 1, 3
Fyzický popis 3 fot.
Anotace Rozhovor s ředitelkou sekce komunikace, analýz, informací a řízení projektů CERMAT na téma připravenosti hodnotitelů na hodnocení písemných prací z českého jazyka a časové náročnosti hodnocení, doplněný názory několika středoškolských učitelů. Na jednu stranu se jeví nový systém hodnocení stanoveným počtem proškolených hodnotitelů jako objektivnější, než když v minulosti učitelé hodnotili práce žáků vlastní školy, na druhou stranu časový odhad 20 minut na hodnocení jedné práce a nutnost zvládnout bezchybně opravu 300 prací při běžných vyučovacích povinnostech vidí učitelé jako nereálné.
Mezinárodní desetinné třídění 371.275
Mezinárodní desetinné třídění 372.880.850
Mezinárodní desetinné třídění 371.279.7
Údaj pro souborný katalog
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11371748
3 CzPrNPK
5 20140329162513.2
7 ta
8 120522s2012 xr o||||||||||||||||cze||
40 ## $b  cze
41 0# $a  cze
72 #7 $9  22 $a  373.5/.6 $x  Střední školy
80 ## $a  371.275 $2  u
80 ## $a  372.880.850 $2  u
80 ## $a  371.279.7 $2  u
100 1# $a  Sittová, Gabriela $4  ive
242 10 $a  Three hundred essays to one evaluator?
245 10 $a  Tři sta maturitních prací na jednoho hodnotitele? / $c  Gabriela Sittová ; [Autor interview] Olga Šedivá
300 ## $b  3 fot.
520 ## $a  Rozhovor s ředitelkou sekce komunikace, analýz, informací a řízení projektů CERMAT na téma připravenosti hodnotitelů na hodnocení písemných prací z českého jazyka a časové náročnosti hodnocení, doplněný názory několika středoškolských učitelů. Na jednu stranu se jeví nový systém hodnocení stanoveným počtem proškolených hodnotitelů jako objektivnější, než když v minulosti učitelé hodnotili práce žáků vlastní školy, na druhou stranu časový odhad 20 minut na hodnocení jedné práce a nutnost zvládnout bezchybně opravu 300 prací při běžných vyučovacích povinnostech vidí učitelé jako nereálné.
650 #7 $a  maturita
650 #7 $a  státní maturita
650 #7 $a  písemná zkouška
650 #7 $a  písemná práce
650 #7 $a  čeština
650 #7 $a  hodnocení
650 #7 $a  objektivita
650 #7 $a  zátěž
650 #7 $a  učitel
650 #7 $a  střední škola
650 #7 $a  názor
700 1# $a  Šedivá, Olga $4  ivr
773 1# $t  Týdeník školství $d  Praha : Sofiprin, 1993- $x  1210-8316 $h  sv. ; 30 cm $g  Roč. 20, č. 18 (2012), s. 1, 3 $q  20:18 $9  2012
910 ## $a  ABA012
1039 $a  PBD
1136 $a  203/332
1144 $b  ABA012
Dokumenty ke stažení
Podrobné informace o uložení knih a svázaných časopisů a jak je objednat najdete v tabulce exemplářů.
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné
Permanentní odkaz