ČŠI: Testy budou lepší, i když ještě ne dokonalé
Petr Suchomel, Ondřej Andrys

Dnes vráceno
Článek v časopise
Ostatní autoři: Andrys, Ondřej Autor
Publikováno v: Týdeník školství Roč. 20, č. 19 (2012), s. 10 1210-8316
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}

pilotní projekt; test; standardizovaný test; základní škola; hodnocení žáka; zpětná vazba; vzdělávací standard
ročník 5; ročník 9

Obsah a podoba celoplošných generálek testování žáků 5. a 9. ročníků českých základních škol. Rozšíření počtu testovaných předmětů o další cizí jazyky i počtu typů úloh. Dvě úrovně obtížnosti testů (nižší úroveň musí absolvovat všichni žáci, vyšší ti, kteří bez problémů zvládnou základní úroveň). Testování by mělo sloužit především jako zpětná vazba pro samotné žáky a pro učitele. Záměry na další vylepšení realizace testování. Propojenost testování se vzdělávacími standardy.

Jednotlivá čísla aktuálního ročníku jsou k dispozici ve studovně NPMK. Z důvodu retrokonverze nejsou všechny ročníky periodik dohledatelné v online katalogu.
Starší nejčastěji půjčované české a slovenské časopisy jsou rovněž ve studovně. Méně půjčované časopisy si můžete do studovny objednat.

A nebo si můžete kopie objednat přes e-PK
(pouze pro registrované uživatele e-PK ~ Elektronické pedagogické knihovny).

Související
Všechny díly
Detail
Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Suchomel, Petr
Údaje o názvu ČŠI: Testy budou lepší, i když ještě ne dokonalé / Petr Suchomel, Ondřej Andrys
Vedlejší záhlaví - osobní jméno Andrys, Ondřej
Kód jazyka čeština
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z pilotní projekt
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z test
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z standardizovaný test
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z základní škola
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z hodnocení žáka
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z zpětná vazba
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z vzdělávací standard
Volně tvořený termín ročník 5
Volně tvořený termín ročník 9
Zdrojový dokument Týdeník školství Praha : Sofiprin, 1993- 1210-8316 Roč. 20, č. 19 (2012), s. 10
Anotace Obsah a podoba celoplošných generálek testování žáků 5. a 9. ročníků českých základních škol. Rozšíření počtu testovaných předmětů o další cizí jazyky i počtu typů úloh. Dvě úrovně obtížnosti testů (nižší úroveň musí absolvovat všichni žáci, vyšší ti, kteří bez problémů zvládnou základní úroveň). Testování by mělo sloužit především jako zpětná vazba pro samotné žáky a pro učitele. Záměry na další vylepšení realizace testování. Propojenost testování se vzdělávacími standardy.
Mezinárodní desetinné třídění 371.263
Mezinárodní desetinné třídění 373.3
Údaj pro souborný katalog
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11371804
3 CzPrNPK
5 20140329162516.9
7 ta
8 120524s2012 xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $b cze
41 0# $a cze
72 #7 $9 22 $a 371 $x Školství (organizace)
80 ## $a 371.263 $2 u
80 ## $a 373.3 $2 u
100 1# $a Suchomel, Petr $4 aut
242 10 $a Czech School Inspection: Tests will be better, but still not perfect
245 10 $a ČŠI: Testy budou lepší, i když ještě ne dokonalé / $c Petr Suchomel, Ondřej Andrys
520 ## $a Obsah a podoba celoplošných generálek testování žáků 5. a 9. ročníků českých základních škol. Rozšíření počtu testovaných předmětů o další cizí jazyky i počtu typů úloh. Dvě úrovně obtížnosti testů (nižší úroveň musí absolvovat všichni žáci, vyšší ti, kteří bez problémů zvládnou základní úroveň). Testování by mělo sloužit především jako zpětná vazba pro samotné žáky a pro učitele. Záměry na další vylepšení realizace testování. Propojenost testování se vzdělávacími standardy.
610 24 $a Česká školní inspekce $7 kn20040422007
650 #7 $a pilotní projekt
650 #7 $a test
650 #7 $a standardizovaný test
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a hodnocení žáka
650 #7 $a zpětná vazba
650 #7 $a vzdělávací standard
651 #4 $a Česká republika
653 ## $a ročník 5
653 ## $a ročník 9
700 1# $a Andrys, Ondřej $4 aut
773 1# $t Týdeník školství $d Praha : Sofiprin, 1993- $x 1210-8316 $h sv. ; 30 cm $g Roč. 20, č. 19 (2012), s. 10 $q 20:19 $9 2012
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 203/333
1144 $b ABA012
Dokumenty ke stažení
Podrobné informace o uložení knih a svázaných časopisů a jak je objednat najdete v tabulce exemplářů.
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné
Permanentní odkaz