Učíme děti ptát se a přemýšlet
metody a aktivity k rozvoji myšlení i kultivaci osobnosti dětí
Eva Zoller ; [z německého originálu ... přeložila Stanislava Jindrová ; redakčně upravil Martin Světlík]

Dnes vráceno
Monografie
ISBN: 978-80-262-0096-3 (brož.)
Ostatní autoři: Světlík, Martin Redaktor, editor; Jindrová, Stanislava Překladatel
Vydání: Vyd. 1.
Nakladatel: Praha : Portál (vydavatelství), 2012
Popis: 93 s. : il.
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}

výchova dítěte; rozvoj osobnosti; myšlení; tvořivost; mravní výchova; filozofie; logika; poznání; předškolní věk; mladší školní věk
kritické myšlení

Publikace vychází z metodiky Filosofie pro děti a představuje program pro všechny, kdo pracují s dětmi předškolního a mladšího školního věku a chtějí využít potenciál přirozeného dětského údivu, zvídavosti, tázání a touhy porozumět k rozvíjení kritického myšlení a prosociálního cítění dětí. V tomto přístupu se prolínají metody zážitkové pedagogiky, hry a aktivity lze uplatnit ve dvojicích i větších skupinách. Aktivity využívají běžných, přirozených situací, které lze chápat jako motivační základ pro řízené rozvíjení rozlišovacích, argumentačních a obecně vyjadřovacích dovedností dětí.

Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Zoller Morf, Eva, 1947-
Údaje o názvu Učíme děti ptát se a přemýšlet : metody a aktivity k rozvoji myšlení i kultivaci osobnosti dětí / Eva Zoller ; [z německého originálu ... přeložila Stanislava Jindrová ; redakčně upravil Martin Světlík]
Variantní názvy Metody a aktivity k rozvoji myšlení i kultivaci osobnosti dětí
Vedlejší záhlaví - osobní jméno Světlík, Martin
Vedlejší záhlaví - osobní jméno Jindrová, Stanislava
ISBN 978-80-262-0096-3 (brož.)
Údaje o vydání Vyd. 1.
Nakladatelské údaje Praha : Portál (vydavatelství), 2012
Kód jazyka čeština
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z výchova dítěte
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z rozvoj osobnosti
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z myšlení
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z tvořivost
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z mravní výchova
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z filozofie
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z logika
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z poznání
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z předškolní věk
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z mladší školní věk
Volně tvořený termín kritické myšlení
Fyzický popis 93 s. : il.
Poznámka o skryté bibliografii atd. Obsahuje bibliografii
Anotace Publikace vychází z metodiky Filosofie pro děti a představuje program pro všechny, kdo pracují s dětmi předškolního a mladšího školního věku a chtějí využít potenciál přirozeného dětského údivu, zvídavosti, tázání a touhy porozumět k rozvíjení kritického myšlení a prosociálního cítění dětí. V tomto přístupu se prolínají metody zážitkové pedagogiky, hry a aktivity lze uplatnit ve dvojicích i větších skupinách. Aktivity využívají běžných, přirozených situací, které lze chápat jako motivační základ pro řízené rozvíjení rozlišovacích, argumentačních a obecně vyjadřovacích dovedností dětí.
Rejstříkový termín - žánr/forma metodická příručka
Mezinárodní desetinné třídění 37.03
Mezinárodní desetinné třídění 101.8
Mezinárodní desetinné třídění 159.923.5
Mezinárodní desetinné třídění (072)
Údaj pro souborný katalog
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw01371989
3 CzPrNPK
5 20161109132415.8
7 ta
8 120719s2012----xr a|||e|f||||||||||cze||
20 ## $a  978-80-262-0096-3 (brož.)
40 ## $a  ABA012 $b  cze
41 0# $a  cze $h  ger
44 ## $a  xr
72 #7 $9  22 $a  37 $x  Výchova a vzdělávání
80 ## $a  37.03 $2  MRF
80 ## $a  101.8 $2  MRF
80 ## $a  159.923.5 $2  MRF
80 ## $a  (072) $2  MRF
100 1# $a  Zoller Morf, Eva, $d  1947- $7  jx20110913029 $4  aut
245 10 $a  Učíme děti ptát se a přemýšlet : $b  metody a aktivity k rozvoji myšlení i kultivaci osobnosti dětí / $c  Eva Zoller ; [z německého originálu ... přeložila Stanislava Jindrová ; redakčně upravil Martin Světlík]
246 3# $a  Metody a aktivity k rozvoji myšlení i kultivaci osobnosti dětí
250 ## $a  Vyd. 1.
260 ## $a  Praha : $b  Portál (vydavatelství), $c  2012
300 ## $a  93 s. : $b  il.
504 ## $a  Obsahuje bibliografii
520 ## $a  Publikace vychází z metodiky Filosofie pro děti a představuje program pro všechny, kdo pracují s dětmi předškolního a mladšího školního věku a chtějí využít potenciál přirozeného dětského údivu, zvídavosti, tázání a touhy porozumět k rozvíjení kritického myšlení a prosociálního cítění dětí. V tomto přístupu se prolínají metody zážitkové pedagogiky, hry a aktivity lze uplatnit ve dvojicích i větších skupinách. Aktivity využívají běžných, přirozených situací, které lze chápat jako motivační základ pro řízené rozvíjení rozlišovacích, argumentačních a obecně vyjadřovacích dovedností dětí.
650 #7 $a  výchova dítěte
650 #7 $a  rozvoj osobnosti
650 #7 $a  myšlení
650 #7 $a  tvořivost
650 #7 $a  mravní výchova
650 #7 $a  filozofie
650 #7 $a  logika
650 #7 $a  poznání
650 #7 $a  předškolní věk
650 #7 $a  mladší školní věk
653 ## $a  kritické myšlení
655 #7 $a  metodická příručka
700 1# $a  Světlík, Martin $4  edt
700 1# $a  Jindrová, Stanislava $7  xx0152825 $4  trl
910 ## $a  ABA012
1039 $a  NPKK
Dokumenty ke stažení
Podrobné informace o uložení knih a svázaných časopisů a jak je objednat najdete v tabulce exemplářů.
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné
Permanentní odkaz