Vyučovací metody na vysoké škole
praktický průvodce výukou v prezenční i distanční formě studia
Lucie Rohlíková, Jana Vejvodová

Dnes vráceno
Monografie
ISBN: 978-80-247-4152-9 (brož.)
Ostatní autoři: Vejvodová, Jana, Autor
Vydání: 1. vyd.
Nakladatel: Praha : Grada, 2012
Popis: 281 s. : il., portréty ; 24 cm
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}

vyučovací metoda; vysoká škola; vztah učitel-student; konstruktivistická pedagogika; distanční vzdělávání; e-learning
prezenční vzdělávání

Praktická publikace je nepostradatelná pro mladé vysokoškolské učitele, kteří v průběhu svého studia neprošli soustavnou pedagogickou přípravou, ale ocení ji také zkušenější pedagogové, kterým nabídne mnoho cenných rad a zajímavých podnětů. Čtenář bude s její pomocí schopen vypracovat sylabus vyučované disciplíny, definovat způsobilosti, které mají jeho studenti získat, i správně formulovat cíle disciplíny či e-learningového kurzu. Na základě toho pak dokáže funkčně aplikovat vyučovací metody podle adresátů i charakteru disciplíny a využívat různé typy hodnocení studentů.

Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Související
Všechny díly
Detail
Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Rohlíková, Lucie, 1976-
Údaje o názvu Vyučovací metody na vysoké škole : praktický průvodce výukou v prezenční i distanční formě studia / Lucie Rohlíková, Jana Vejvodová
Vedlejší záhlaví - osobní jméno Vejvodová, Jana, 1958-
ISBN 978-80-247-4152-9 (brož.)
Údaje o vydání 1. vyd.
Nakladatelské údaje Praha : Grada, 2012
Kód jazyka čeština
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z vyučovací metoda
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z vysoká škola
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z vztah učitel-student
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z konstruktivistická pedagogika
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z distanční vzdělávání
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z e-learning
Volně tvořený termín prezenční vzdělávání
Fyzický popis 281 s. : il., portréty ; 24 cm
Poznámka o skryté bibliografii atd. Obsahuje bibliografii
Anotace Praktická publikace je nepostradatelná pro mladé vysokoškolské učitele, kteří v průběhu svého studia neprošli soustavnou pedagogickou přípravou, ale ocení ji také zkušenější pedagogové, kterým nabídne mnoho cenných rad a zajímavých podnětů. Čtenář bude s její pomocí schopen vypracovat sylabus vyučované disciplíny, definovat způsobilosti, které mají jeho studenti získat, i správně formulovat cíle disciplíny či e-learningového kurzu. Na základě toho pak dokáže funkčně aplikovat vyučovací metody podle adresátů i charakteru disciplíny a využívat různé typy hodnocení studentů.
Mezinárodní desetinné třídění 378.14
Mezinárodní desetinné třídění 371.3
Mezinárodní desetinné třídění 37.064.2
Mezinárodní desetinné třídění 37.013
Mezinárodní desetinné třídění 37.018.43
Údaj pro souborný katalog
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw01372170
3 CzPrNPK
5 20140329074207.3
7 ta
8 120416s2012 xr ac||e||||||000|0|cze||
15 ## $a cnb002360444
20 ## $a 978-80-247-4152-9 (brož.)
40 ## $a OLA001 $b cze
41 0# $a cze $b eng
44 ## $a xr
72 #7 $9 22 $a 371 $x Školství (organizace)
80 ## $a 378.14 $2 MRF
80 ## $a 371.3 $2 MRF
80 ## $a 37.064.2 $2 MRF
80 ## $a 37.013 $2 MRF
80 ## $a 37.018.43 $2 MRF
100 1# $a Rohlíková, Lucie, $d 1976- $7 xx0084986 $4 aut
245 10 $a Vyučovací metody na vysoké škole : $b praktický průvodce výukou v prezenční i distanční formě studia / $c Lucie Rohlíková, Jana Vejvodová
250 ## $a 1. vyd.
260 ## $a Praha : $b Grada, $c 2012
300 ## $a 281 s. : $b il., portréty ; $c 24 cm
504 ## $a Obsahuje bibliografii
520 ## $a Praktická publikace je nepostradatelná pro mladé vysokoškolské učitele, kteří v průběhu svého studia neprošli soustavnou pedagogickou přípravou, ale ocení ji také zkušenější pedagogové, kterým nabídne mnoho cenných rad a zajímavých podnětů. Čtenář bude s její pomocí schopen vypracovat sylabus vyučované disciplíny, definovat způsobilosti, které mají jeho studenti získat, i správně formulovat cíle disciplíny či e-learningového kurzu. Na základě toho pak dokáže funkčně aplikovat vyučovací metody podle adresátů i charakteru disciplíny a využívat různé typy hodnocení studentů.
546 ## $a Anglické resumé
650 #7 $a vyučovací metoda
650 #7 $a vysoká škola
650 #7 $a vztah učitel-student
650 #7 $a konstruktivistická pedagogika
650 #7 $a distanční vzdělávání
650 #7 $a e-learning
653 ## $a prezenční vzdělávání
700 1# $a Vejvodová, Jana, $d 1958- $7 ola2003206301 $4 aut
901 $b 9788024741529 $f 1. vyd. $o 20120521
910 ## $a ABA012
998 $a 002360444
1039 $a NPKK
Dokumenty ke stažení
Podrobné informace o uložení knih a svázaných časopisů a jak je objednat najdete v tabulce exemplářů.
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné
Permanentní odkaz