Objevujeme přírodu
učení hrou a prožitkem
Joseph Cornell ; [z anglického originálu ... přeložila Lenka Kapsová]

Dnes vráceno
Monografie
ISBN: 978-80-262-0145-8 (brož.)
Ostatní autoři: Kapsová, Lenka, Překladatel
Vydání: Vyd. 1.
Nakladatel: Praha : Portál (vydavatelství), 2012
Popis: 141 s. : il.
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}

příroda; ekologická výchova; vyučovací metoda; pedagogika zážitku
prožitková pedagogika

Autor, přírodovědec a pedagog, zjistil, že děti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Jeho koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí – tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člověka s intenzivním prožitkem) zahrnuje čtyři na sebe navazující kroky: 1. probuzení nadšení, 2. zaměření pozornosti, 3. ponoření do nezprostředkované zkušenosti a 4. sdílení zážitků s ostatními. Aby autor pedagogům či rodičům pomohl navozovat celý cyklus flow učení, předkládá ke každé fázi různé příklady her.

Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Související
Všechny díly
Detail
Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Cornell, Joseph
Údaje o názvu Objevujeme přírodu : učení hrou a prožitkem / Joseph Cornell ; [z anglického originálu ... přeložila Lenka Kapsová]
Vedlejší záhlaví - osobní jméno Kapsová, Lenka, 1971-
ISBN 978-80-262-0145-8 (brož.)
Údaje o vydání Vyd. 1.
Nakladatelské údaje Praha : Portál (vydavatelství), 2012
Kód jazyka čeština
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z příroda
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z ekologická výchova
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z vyučovací metoda
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z pedagogika zážitku
Volně tvořený termín prožitková pedagogika
Fyzický popis 141 s. : il.
Poznámka o skryté bibliografii atd. Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Anotace Autor, přírodovědec a pedagog, zjistil, že děti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Jeho koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí – tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člověka s intenzivním prožitkem) zahrnuje čtyři na sebe navazující kroky: 1. probuzení nadšení, 2. zaměření pozornosti, 3. ponoření do nezprostředkované zkušenosti a 4. sdílení zážitků s ostatními. Aby autor pedagogům či rodičům pomohl navozovat celý cyklus flow učení, předkládá ke každé fázi různé příklady her.
Rejstříkový termín - žánr/forma metodická příručka
Mezinárodní desetinné třídění 37.033
Mezinárodní desetinné třídění 371.3
Mezinárodní desetinné třídění 502
Mezinárodní desetinné třídění (072)
Údaj pro souborný katalog
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw01402916
3 CzPrNPK
5 20140329084600.6
7 ta
8 121011s2012 xr a|||e|f||||||||||cze||
20 ## $a 978-80-262-0145-8 (brož.)
40 ## $a ABA012 $b cze
41 0# $a cze $h eng
44 ## $a xr
72 #7 $9 22 $a 37 $x Výchova a vzdělávání
80 ## $a 37.033 $2 MRF
80 ## $a 371.3 $2 MRF
80 ## $a 502 $2 MRF
80 ## $a (072) $2 MRF
100 1# $a Cornell, Joseph $4 aut
245 10 $a Objevujeme přírodu : $b učení hrou a prožitkem / $c Joseph Cornell ; [z anglického originálu ... přeložila Lenka Kapsová]
250 ## $a Vyd. 1.
260 ## $a Praha : $b Portál (vydavatelství), $c 2012
300 ## $a 141 s. : $b il.
504 ## $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
520 ## $a Autor, přírodovědec a pedagog, zjistil, že děti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Jeho koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí – tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člověka s intenzivním prožitkem) zahrnuje čtyři na sebe navazující kroky: 1. probuzení nadšení, 2. zaměření pozornosti, 3. ponoření do nezprostředkované zkušenosti a 4. sdílení zážitků s ostatními. Aby autor pedagogům či rodičům pomohl navozovat celý cyklus flow učení, předkládá ke každé fázi různé příklady her.
650 #7 $a příroda
650 #7 $a ekologická výchova
650 #7 $a vyučovací metoda
650 #7 $a pedagogika zážitku
653 ## $a prožitková pedagogika
655 #7 $a metodická příručka
700 1# $a Kapsová, Lenka, $d 1971- $7 xx0081010 $4 trl
765 1# $t Sharing nature with children II $9 cze
910 ## $a ABA012
1039 $a NPKK
Dokumenty ke stažení
Podrobné informace o uložení knih a svázaných časopisů a jak je objednat najdete v tabulce exemplářů.
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné
Permanentní odkaz