Vliv školních vzdělávacích programů na modernizaci zeměpisu na základních školách
Alžběta Klímová

Dnes vráceno
Článek v časopise
Popis: 1 tab.
Publikováno v: Geografické rozhledy : výuka a popularizace geografie, ekologická výchova Roč. 22, č. 1 (2012/2013), s. 18-19 1210-3004
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}

zeměpis; výuka; obsah výuky; školní vzdělávací program; základní škola; kvalita; kvalita vyučování; modernizace; nedostatek; výzkum; výsledek výzkumu

Autorka popisuje výsledky šetření, které zjišťovalo, jak školní vzdělávací programy (ŠVP) ovlivnily aktualizaci obsahu vyučovacího předmětu zeměpis na padesáti vybraných základních školách. Výzkum zjistil, že ŠVP nesplnily očekávání tvůrců rámcových vzdělávacích programů. Ukázalo se, že propojení učiva, očekávaných výstupů a klíčových kompetencí je požadavek, se kterým si učitelé těžko mohou sami úspěšně poradit.

Res. angl.

Jednotlivá čísla aktuálního ročníku jsou k dispozici ve studovně NPMK. Z důvodu retrokonverze nejsou všechny ročníky periodik dohledatelné v online katalogu.
Starší nejčastěji půjčované české a slovenské časopisy jsou rovněž ve studovně. Méně půjčované časopisy si můžete do studovny objednat.

A nebo si můžete kopie objednat přes e-PK
(pouze pro registrované uživatele e-PK ~ Elektronické pedagogické knihovny).

Související
Všechny díly
Detail
Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Klímová, Alžběta
Údaje o názvu Vliv školních vzdělávacích programů na modernizaci zeměpisu na základních školách / Alžběta Klímová
Kód jazyka čeština
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z zeměpis
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z výuka
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z obsah výuky
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z školní vzdělávací program
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z základní škola
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z kvalita
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z kvalita vyučování
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z modernizace
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z nedostatek
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z výzkum
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z výsledek výzkumu
Zdrojový dokument Geografické rozhledy : výuka a popularizace geografie, ekologická výchova Praha : Česká geografická společnost, 1991- 1210-3004 Roč. 22, č. 1 (2012/2013), s. 18-19
Fyzický popis 1 tab.
Všeobecná poznámka Res. angl.
Poznámka o skryté bibliografii atd. Obsahuje bibliografické odkazy
Anotace Autorka popisuje výsledky šetření, které zjišťovalo, jak školní vzdělávací programy (ŠVP) ovlivnily aktualizaci obsahu vyučovacího předmětu zeměpis na padesáti vybraných základních školách. Výzkum zjistil, že ŠVP nesplnily očekávání tvůrců rámcových vzdělávacích programů. Ukázalo se, že propojení učiva, očekávaných výstupů a klíčových kompetencí je požadavek, se kterým si učitelé těžko mohou sami úspěšně poradit.
Mezinárodní desetinné třídění 372.891
Mezinárodní desetinné třídění 371.214.14
Mezinárodní desetinné třídění 37.011.33
Mezinárodní desetinné třídění 373.3
Údaj pro souborný katalog
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11405056
3 CzPrNPK
5 20140329163107.4
7 ta
8 121217s2012 xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $b cze
41 0# $a cze
72 #7 $9 22 $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
80 ## $a 372.891 $2 u
80 ## $a 371.214.14 $2 u
80 ## $a  37.011.33 $2 u
80 ## $a 373.3 $2 u
100 1# $a Klímová, Alžběta $4 aut
242 00 $a The impact of school educational programmes on modernization of geography teaching in primary schools
245 10 $a Vliv školních vzdělávacích programů na modernizaci zeměpisu na základních školách / $c Alžběta Klímová
300 ## $b 1 tab.
500 ## $a Res. angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Autorka popisuje výsledky šetření, které zjišťovalo, jak školní vzdělávací programy (ŠVP) ovlivnily aktualizaci obsahu vyučovacího předmětu zeměpis na padesáti vybraných základních školách. Výzkum zjistil, že ŠVP nesplnily očekávání tvůrců rámcových vzdělávacích programů. Ukázalo se, že propojení učiva, očekávaných výstupů a klíčových kompetencí je požadavek, se kterým si učitelé těžko mohou sami úspěšně poradit.
650 #7 $a zeměpis
650 #7 $a výuka
650 #7 $a obsah výuky
650 #7 $a školní vzdělávací program
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a kvalita
650 #7 $a kvalita vyučování
650 #7 $a modernizace
650 #7 $a nedostatek
650 #7 $a výzkum
650 #7 $a výsledek výzkumu
773 1# $t Geografické rozhledy : výuka a popularizace geografie, ekologická výchova $d Praha : Česká geografická společnost, 1991- $x 1210-3004 $h sv. ; 30 cm $g Roč. 22, č. 1 (2012/2013), s. 18-19 $q 22:1 $9 2012/2013
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 069/46
1144 $b ABA012
Dokumenty ke stažení
Podrobné informace o uložení knih a svázaných časopisů a jak je objednat najdete v tabulce exemplářů.
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné
Permanentní odkaz