Funkční gramotnost popsaný papír nezajistí
kvalita ŠVP nemá vliv na užitečnost výuky
Ondřej Andrys ; [Autor interview] Lukáš Doubrava

Dnes vráceno
Článek v časopise
Ostatní autoři: Doubrava, Lukáš Dotazovatel, interviewující
Popis: 1 graf., 1 tab.
Publikováno v: Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy Roč. 115, č. 35 (2012), s. 8-9 0139-5718
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}

výuka; kvalita vyučování; kvalita; hodnocení školy; hodnocení výuky; školní vzdělávací program; funkční gramotnost; efektivnost vzdělávání; základní škola; nedostatek; analýza; inspekce; názor

Výsledky analýzy školních vzdělávacích programů pro základní vzdělávání, kterou provedla Česká školní inspekce (ČŠI) za období 2007 - 2011. Z analýzy vyplývá, že podíl ŠVP, které jsou nějak v nepořádku, se sice snižuje, ale neustále je relativně vysoký. To ale neznamená, že škola, která nemá ŠVP v dokonalé podobě, učí hůře než školy, které mají tento dokument v naprostém pořádku. Může to být dokonce i naopak. Rozhovor s pracovníkem ČŠI o kvalitě výuky na současných základních školách.

Jednotlivá čísla aktuálního ročníku jsou k dispozici ve studovně NPMK. Z důvodu retrokonverze nejsou všechny ročníky periodik dohledatelné v online katalogu.
Starší nejčastěji půjčované české a slovenské časopisy jsou rovněž ve studovně. Méně půjčované časopisy si můžete do studovny objednat.

A nebo si můžete kopie objednat přes e-PK
(pouze pro registrované uživatele e-PK ~ Elektronické pedagogické knihovny).

Citace
Související
Všechny díly
Detail
Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Andrys, Ondřej
Údaje o názvu Funkční gramotnost popsaný papír nezajistí : kvalita ŠVP nemá vliv na užitečnost výuky / Ondřej Andrys ; [Autor interview] Lukáš Doubrava
Vedlejší záhlaví - osobní jméno Doubrava, Lukáš
Kód jazyka čeština
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z výuka
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z kvalita vyučování
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z kvalita
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z hodnocení školy
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z hodnocení výuky
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z školní vzdělávací program
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z funkční gramotnost
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z efektivnost vzdělávání
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z základní škola
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z nedostatek
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z analýza
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z inspekce
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z názor
Zdrojový dokument Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy Praha : Fortuna, 1951- 0139-5718 Roč. 115, č. 35 (2012), s. 8-9
Fyzický popis 1 graf., 1 tab.
Anotace Výsledky analýzy školních vzdělávacích programů pro základní vzdělávání, kterou provedla Česká školní inspekce (ČŠI) za období 2007 - 2011. Z analýzy vyplývá, že podíl ŠVP, které jsou nějak v nepořádku, se sice snižuje, ale neustále je relativně vysoký. To ale neznamená, že škola, která nemá ŠVP v dokonalé podobě, učí hůře než školy, které mají tento dokument v naprostém pořádku. Může to být dokonce i naopak. Rozhovor s pracovníkem ČŠI o kvalitě výuky na současných základních školách.
Mezinárodní desetinné třídění 371.214.14
Mezinárodní desetinné třídění 37.011.33
Mezinárodní desetinné třídění 37.014.6
Mezinárodní desetinné třídění 37.004.1
Mezinárodní desetinné třídění 373.3
Údaj pro souborný katalog
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11405135
3 CzPrNPK
5 20140329163110.6
7 ta
8 121220s2012 xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $b  cze
41 0# $a  cze
72 #7 $9  22 $a  373.2/.3 $x  Předškolní a primární výchova a vzdělávání
80 ## $a  371.214.14 $2  u
80 ## $a  37.011.33 $2  u
80 ## $a  37.014.6 $2  u
80 ## $a  37.004.1 $2  u
80 ## $a  373.3 $2  u
100 1# $a  Andrys, Ondřej $4  ive
242 00 $a  Quality of school educational programme has no impact on the efficiency of instruction
245 10 $a  Funkční gramotnost popsaný papír nezajistí : $b  kvalita ŠVP nemá vliv na užitečnost výuky / $c  Ondřej Andrys ; [Autor interview] Lukáš Doubrava
300 ## $b  1 graf., 1 tab.
520 ## $a  Výsledky analýzy školních vzdělávacích programů pro základní vzdělávání, kterou provedla Česká školní inspekce (ČŠI) za období 2007 - 2011. Z analýzy vyplývá, že podíl ŠVP, které jsou nějak v nepořádku, se sice snižuje, ale neustále je relativně vysoký. To ale neznamená, že škola, která nemá ŠVP v dokonalé podobě, učí hůře než školy, které mají tento dokument v naprostém pořádku. Může to být dokonce i naopak. Rozhovor s pracovníkem ČŠI o kvalitě výuky na současných základních školách.
610 24 $a  Česká školní inspekce $7  kn20040422007
648 #4 $a  2007-2011
650 #7 $a  výuka
650 #7 $a  kvalita vyučování
650 #7 $a  kvalita
650 #7 $a  hodnocení školy
650 #7 $a  hodnocení výuky
650 #7 $a  školní vzdělávací program
650 #7 $a  funkční gramotnost
650 #7 $a  efektivnost vzdělávání
650 #7 $a  základní škola
650 #7 $a  nedostatek
650 #7 $a  analýza
650 #7 $a  inspekce
650 #7 $a  názor
700 1# $a  Doubrava, Lukáš $4  ivr
773 1# $t  Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy $d  Praha : Fortuna, 1951- $x  0139-5718 $h  sv. ; 30 cm $g  Roč. 115, č. 35 (2012), s. 8-9 $q  115:35 $9  2012
910 ## $a  ABA012
1039 $a  PBD
1136 $a  213/341
1144 $b  ABA012
Dokumenty ke stažení
Podrobné informace o uložení knih a svázaných časopisů a jak je objednat najdete v tabulce exemplářů.
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné
Permanentní odkaz