K filozofii přístupu k edukaci romského žáka se speciálními vzdělávacími potřebami (zejména k žákům ze sociálně znevýhodněného prostředí)
Jaroslav Balvín

Dnes vráceno
Článek v časopise
Popis: 1 fot., 7 pozn.
Publikováno v: Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky Roč. 22, č. 4 (2012), s. 278-294 1211-2720
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}

Romové; speciální vzdělávací potřeby; výchovné působení; systém výchovy a vzdělávání; koncepce; humanizace; integrace; integrace žáka; inkluzivní vzdělávání; systémový přístup; pedagogická dovednost; profesní etika; úroveň vědomostí

Specifikem výchovy a vzdělávání romské komunity je, že vyšší úrovně vzdělání není možné dosáhnout bez angažovanosti samotných Romů, bez podílu jejich občanských sdružení nebo rady vlády pro záležitosti romských komunit. Při vytváření koncepcí výchovy a vzdělávání romského žáka i při jejich realizaci je nezbytné vytvořit systémový přístup a prostředky pro dosažení edukačních cílů. Tento proces vyžaduje velkou míru pedagogického humanismu a společenské tolerance. Autor se snaží vyvolat odbornou diskusi k tomuto tématu.

Res. čes., angl.

Jednotlivá čísla aktuálního ročníku jsou k dispozici ve studovně NPMK. Z důvodu retrokonverze nejsou všechny ročníky periodik dohledatelné v online katalogu.
Starší nejčastěji půjčované české a slovenské časopisy jsou rovněž ve studovně. Méně půjčované časopisy si můžete do studovny objednat.

A nebo si můžete kopie objednat přes e-PK
(pouze pro registrované uživatele e-PK ~ Elektronické pedagogické knihovny).

Související
Všechny díly
Detail
Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Balvín, Jaroslav, 1947-
Údaje o názvu K filozofii přístupu k edukaci romského žáka se speciálními vzdělávacími potřebami (zejména k žákům ze sociálně znevýhodněného prostředí) / Jaroslav Balvín
Kód jazyka čeština
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z Romové
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z speciální vzdělávací potřeby
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z výchovné působení
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z systém výchovy a vzdělávání
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z koncepce
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z humanizace
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z integrace
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z integrace žáka
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z inkluzivní vzdělávání
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z systémový přístup
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z pedagogická dovednost
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z profesní etika
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z úroveň vědomostí
Zdrojový dokument Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky Praha : Univerzita Karlova, 1990- 1211-2720 Roč. 22, č. 4 (2012), s. 278-294
Fyzický popis 1 fot., 7 pozn.
Všeobecná poznámka Res. čes., angl.
Poznámka o skryté bibliografii atd. Obsahuje bibliografické odkazy
Anotace Specifikem výchovy a vzdělávání romské komunity je, že vyšší úrovně vzdělání není možné dosáhnout bez angažovanosti samotných Romů, bez podílu jejich občanských sdružení nebo rady vlády pro záležitosti romských komunit. Při vytváření koncepcí výchovy a vzdělávání romského žáka i při jejich realizaci je nezbytné vytvořit systémový přístup a prostředky pro dosažení edukačních cílů. Tento proces vyžaduje velkou míru pedagogického humanismu a společenské tolerance. Autor se snaží vyvolat odbornou diskusi k tomuto tématu.
Mezinárodní desetinné třídění 376.74
Mezinárodní desetinné třídění (=914.99)
Mezinárodní desetinné třídění 37.014
Údaj pro souborný katalog
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11405444
3 CzPrNPK
5 20160211154531.8
7 ta
8 130114s2012----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $b cze
41 0# $a cze $b cze $b eng
72 #7 $9 22 $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
80 ## $a 376.74 $2 u
80 ## $a (=914.99) $2 s
80 ## $a 37.014 $2 u
100 1# $a Balvín, Jaroslav, $d 1947- $7 xx0001374 $4 aut
242 14 $a The philosophy of approach to the education of Roma pupils with special educational needs (especially pupils from socially disadvantaged backgrounds)
245 10 $a K filozofii přístupu k edukaci romského žáka se speciálními vzdělávacími potřebami (zejména k žákům ze sociálně znevýhodněného prostředí) / $c Jaroslav Balvín
300 ## $b 1 fot., 7 pozn.
500 ## $a Res. čes., angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Specifikem výchovy a vzdělávání romské komunity je, že vyšší úrovně vzdělání není možné dosáhnout bez angažovanosti samotných Romů, bez podílu jejich občanských sdružení nebo rady vlády pro záležitosti romských komunit. Při vytváření koncepcí výchovy a vzdělávání romského žáka i při jejich realizaci je nezbytné vytvořit systémový přístup a prostředky pro dosažení edukačních cílů. Tento proces vyžaduje velkou míru pedagogického humanismu a společenské tolerance. Autor se snaží vyvolat odbornou diskusi k tomuto tématu.
650 #7 $a Romové
650 #7 $a speciální vzdělávací potřeby
650 #7 $a výchovné působení
650 #7 $a systém výchovy a vzdělávání
650 #7 $a koncepce
650 #7 $a humanizace
650 #7 $a integrace
650 #7 $a integrace žáka
650 #7 $a inkluzivní vzdělávání
650 #7 $a systémový přístup
650 #7 $a pedagogická dovednost
650 #7 $a profesní etika
650 #7 $a úroveň vědomostí
773 1# $t Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky $d Praha : Univerzita Karlova, 1990- $x 1211-2720 $h sv. ; 24 cm $g Roč. 22, č. 4 (2012), s. 278-294 $q 22:4 $9 2012
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 197/32
1144 $b ABA012
Dokumenty ke stažení
Podrobné informace o uložení knih a svázaných časopisů a jak je objednat najdete v tabulce exemplářů.
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné
Permanentní odkaz