Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----naa-a22------a-4500 | |
1 | kpw11423871 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20180825061404.5 | |
7 | ta | |
8 | 140102s2013----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $b cze |
41 | 0# | $a cze |
72 | #7 | $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 372.851.4 $2 u |
80 | ## | $a 373.3 $2 u |
80 | ## | $a 371.322.2 $2 u |
100 | 1# | $a Atatreh, Marika $4 aut |
242 | 10 | $a How we learned about circles with third-formers |
245 | 10 | $a Jak jsme se třeťáky poznávali kruh a kružnici / $c Marika Atatreh |
300 | ## | $b 1 fot. |
520 | ## | $a Učení matematiky ve 3. třídě metodou profesora Hejného. Učitelka naučila žáky zábavnou formou pojmy kruh, kružnice, poloměr a průměr. Žáci zjistili, že musí nejprve zvolit střed a poté kolem něho opsat kružnici. Práce ve skupinách. Barevné odlišení poloměru a průměru. Měření obvodu a průměru kruhových předmětů ve třídě. Poznatky, které žáci sami odhalí, si snáze uloží do paměti. |
650 | #7 | $a matematika |
650 | #7 | $a geometrie |
650 | #7 | $a výuka |
650 | #7 | $a základní škola |
650 | #7 | $a první stupeň |
650 | #7 | $a badatelsky orientovaná výuka |
650 | #7 | $a vyučovací metoda |
650 | #7 | $a skupinová práce |
650 | #7 | $a žák |
650 | #7 | $a řešení úloh |
653 | ## | $a ročník 3 |
773 | 1# | $t Kritické listy : čtvrtletník pro čtenářskou gramotnost a kritické myšlení ve školách $d Praha : Kritické myšlení, 2000-2013 $x 1214-5823 $g Roč. 2013, č. 52 (2013), s. 26-27 $q 2013:52 $9 2013 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 270/38 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}