Keňa - poučný príbeh o rozvoji predškolského vzdelávania
Branislav Pupala, Tata J. Mbugua, Zuzana Králová

Dnes vráceno
Článek v časopise
Ostatní autoři: Mbugua, Tata J. Autor; Králová, Zuzana Autor
Popis: 3 fot.
Publikováno v: Predškolská výchova Roč. 68, č. 3 (2013/2014), s. 27-33 0032-7220
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}

předškolní výchova; rozvojová oblast; rozvoj vzdělání; národní vzdělávací program; vzdělávání učitelů; systém výchovy a vzdělávání; komparace; mezinárodní spolupráce

Systém předškolního vzdělávání na Slovensku a v Keni. Tento výběr není náhodný, protože autoři článku mají s marginalizovanou oblastí Kwale v rozvoji předškolního vzdělávání svou vlastní profesionální i lidskou zkušenost. Krátká informace o situaci v Keni, povaha předškolního vzdělávání, základní národní kurikulární rámec, příprava učitelů předškolního vzdělávání na univerzitách. Zkušenosti z prostředí odlišných kulturních, ekonomických a hodnotových podmínek mohou upozornit na akceleraci administrativního a úřednického přístupu k předškolnímu vzdělávání na Slovensku, ale i v jiných rozvinutých zemích.

JAK ZÍSKAT ČLÁNEK:
  1. Okopírujte nebo ofoťte si článek u nás ve všeobecné studovně (pro naše uživatele s roční nebo týdenní registrací).
  2. Nebo požádejte v knihovně, kam běžně chodíte, o zaslání kopií prostřednictvím tzv. Meziknihovní výpůjční služby, kterou poskytuje každá veřejná knihovna v ČR.
  3. Anebo využijte službu e-PK (pouze pro stávající uživatele).

Citace
Související
Všechny díly
Detail
Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Pupala, Branislav, 1965-
Údaje o názvu Keňa - poučný príbeh o rozvoji predškolského vzdelávania / Branislav Pupala, Tata J. Mbugua, Zuzana Králová
Vedlejší záhlaví - osobní jméno Mbugua, Tata J.
Vedlejší záhlaví - osobní jméno Králová, Zuzana
Kód jazyka slovenština
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z předškolní výchova
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z rozvojová oblast
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z rozvoj vzdělání
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z národní vzdělávací program
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z vzdělávání učitelů
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z systém výchovy a vzdělávání
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z komparace
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z mezinárodní spolupráce
Zdrojový dokument Predškolská výchova Bratislava : Predškolská výchova, 1961- 0032-7220 Roč. 68, č. 3 (2013/2014), s. 27-33
Fyzický popis 3 fot.
Poznámka o skryté bibliografii atd. Obsahuje bibliografické odkazy
Anotace Systém předškolního vzdělávání na Slovensku a v Keni. Tento výběr není náhodný, protože autoři článku mají s marginalizovanou oblastí Kwale v rozvoji předškolního vzdělávání svou vlastní profesionální i lidskou zkušenost. Krátká informace o situaci v Keni, povaha předškolního vzdělávání, základní národní kurikulární rámec, příprava učitelů předškolního vzdělávání na univerzitách. Zkušenosti z prostředí odlišných kulturních, ekonomických a hodnotových podmínek mohou upozornit na akceleraci administrativního a úřednického přístupu k předškolnímu vzdělávání na Slovensku, ale i v jiných rozvinutých zemích.
Mezinárodní desetinné třídění 371.214
Mezinárodní desetinné třídění 372.3/.4
Mezinárodní desetinné třídění 376.6
Údaj pro souborný katalog
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11426295
3 CzPrNPK
5 20140329164608.8
7 ta
8 140319s2014----xo |||||||||||||||||slo||
40 ## $b cze
41 0# $a slo
72 #7 $9 22 $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání
80 ## $a 371.214 $2 u
80 ## $a 372.3/.4 $2 u
80 ## $a 376.6 $2 u
100 1# $a Pupala, Branislav, $d 1965- $7 xx0000219 $4 aut
242 10 $a Kenya - enlightening story about the development of pre-school education
245 10 $a Keňa - poučný príbeh o rozvoji predškolského vzdelávania / $c Branislav Pupala, Tata J. Mbugua, Zuzana Králová
300 ## $b 3 fot.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Systém předškolního vzdělávání na Slovensku a v Keni. Tento výběr není náhodný, protože autoři článku mají s marginalizovanou oblastí Kwale v rozvoji předškolního vzdělávání svou vlastní profesionální i lidskou zkušenost. Krátká informace o situaci v Keni, povaha předškolního vzdělávání, základní národní kurikulární rámec, příprava učitelů předškolního vzdělávání na univerzitách. Zkušenosti z prostředí odlišných kulturních, ekonomických a hodnotových podmínek mohou upozornit na akceleraci administrativního a úřednického přístupu k předškolnímu vzdělávání na Slovensku, ale i v jiných rozvinutých zemích.
650 #7 $a předškolní výchova
650 #7 $a rozvojová oblast
650 #7 $a rozvoj vzdělání
650 #7 $a národní vzdělávací program
650 #7 $a vzdělávání učitelů
650 #7 $a systém výchovy a vzdělávání
650 #7 $a komparace
650 #7 $a mezinárodní spolupráce
651 #4 $a Slovensko
651 #4 $a Keňa
700 1# $a Mbugua, Tata J. $4 aut
700 1# $a Králová, Zuzana $4 aut
773 1# $t Predškolská výchova $d Bratislava : Predškolská výchova, 1961- $x 0032-7220 $g Roč. 68, č. 3 (2013/2014), s. 27-33 $q 68:3 $9 2013/2014
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 151/54
1144 $b ABA012
Dokumenty ke stažení
Podrobné informace o uložení knih a svázaných časopisů a jak je objednat najdete v tabulce exemplářů.
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné