The Distinction Between Experimental and Historical Sciences as a Framework for Improving Classroom Inquiry
Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----naa-a22------a-4500 | |
1 | kpw11426948 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20180825062105.6 | |
7 | ta | |
8 | 140424s2014----xxu|||||||||||||||||eng|| | |
40 | ## | $b cze |
41 | 0# | $a eng $b eng |
72 | #7 | $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 372.85 $2 u |
80 | ## | $a 371.385.3/.5 $2 u |
80 | ## | $a 371.3.001.76 $2 u |
100 | 1# | $a Gray, Ron $4 aut |
242 | 10 | $a Rozdíly mezi experimentálními a historickými přírodními vědami jako rámec pro zlepšení badatelsky orientované výuky |
245 | 14 | $a The Distinction Between Experimental and Historical Sciences as a Framework for Improving Classroom Inquiry / $c Ron Gray |
300 | ## | $b 2 tab., 11 pozn. |
500 | ## | $a Res. angl. |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Analýza rozdílů mezi tzv. historickými (např. vývojová biologie, paleontologie aj.) a experimentálními přírodovědnými disciplínami z hlediska badatelsky orientované přírodovědné výuky. Využití zjištěných poznatků pro zlepšení přírodovědného vzdělávání. |
650 | #7 | $a přírodní vědy |
650 | #7 | $a přírodovědný předmět |
650 | #7 | $a badatelsky orientovaná výuka |
650 | #7 | $a experiment |
650 | #7 | $a inovace ve vzdělávání |
653 | ## | $a vývojová biologie |
773 | 1# | $t Science education $d New York : John Wiley & Sons, 1916- $x 0036-8326 $g Roč. 98, č. 2 (2014), s. [327]-341 $q 98:2 $9 2014 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 177/63 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}