Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----naa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11444156 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20180825064605.3 | |
7 | ta | |
8 | 150601s2015----gw |||||||||||||||||ger|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a ger $b ger $b eng |
72 | #7 | $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 37.001.5 $2 u |
80 | ## | $a 37.035 $2 u |
80 | ## | $a 373.3 $2 u |
80 | ## | $a 316.6 $2 s |
100 | 1# | $a Schmitz, Muriel $4 aut $e Autor |
242 | 10 | $a Hádky mezi dětmi! : $b krátkodobý tréninkový program pro mírumilovné řešení konfliktů ve škole |
245 | 10 | $a Streit unter Kindern! : $b ein Kurzzeit-Trainingsprogramm zur friedlichen Lösung von Konflikten im Schulalltag / $c Muriel Schmitz, Una M. Röhr-Sendlmeier |
300 | ## | $b 6 ilustrací, 4 grafy |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
500 | ## | $a Resumé něm., angl. |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Studie prezentuje výsledky dlouhodobého výzkumu zaměřeného na podporu sociálně-emocionálních kompetencí, jehož se účastnilo 230 žáků z 3. tříd základních škol. Během hodin zařazených do běžného vyučovacího programu se žáci seznamovali s tím, co jsou to emoce, co znamená sociálně adekvátní způsob chování a jak zvládat konfliktní situace. Žáci byli rozděleni do dvou skupin, z nichž jedna absolvovala tréninkový program, druhá nikoliv. Výsledky prokázaly, že první skupina žáků, ve srovnání s „netrénovanou“ skupinou, byla při zvládnutí konfliktní situace daleko úspěšnější a její sociálně-emocionální schopnosti byly na vyšší úrovni. |
650 | #7 | $a výzkum |
650 | #7 | $a sociální chování |
650 | #7 | $a sociální dovednost |
650 | #7 | $a emocionální adaptace |
650 | #7 | $a základní škola |
650 | #7 | $a výuka |
650 | #7 | $a cvičení |
650 | #7 | $a konflikt |
650 | #7 | $a řešení konfliktů |
650 | #7 | $a citová výchova |
650 | #7 | $a sociální výchova |
650 | #7 | $a výchovný program |
700 | 1# | $a Röhr-Sendlmeier, Una M. $4 aut $e Autor |
773 | 1# | $t Zeitschrift für Heilpädagogik $d Nienburg : Verband Deutscher Sonderschulen, 1951- $x 0513-9066 $g Roč. 66, č. 2 (2015), s. 71-78 $q 66:2 $9 2015 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1112 | $a ger | |
1136 | $a 238/134 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}