Dyslexia and inclusion
classroom approaches for assessment teaching and learning
Gavin Reid

Dnes vráceno
Monografie
ISBN: 978-0-415-60758-2
Vydání: Second edition
Nakladatel: Abingdon : Routledge Taylor & Francis Group, 2013
Popis: 118 stran
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}

dyslexie; inkluzivní vzdělávání; třída; učení; výuka
inkluze

Problematika dyslexie a inkluze. Příručka pro učitele pro práci s dyslektiky ve třídě. Efektivní učení. Kurikulární přístup a diferenciace. Specifika ve čtení, hláskování, psaní a počítání.

Na obálce: Nasen Helping Everyone Achieve; Pod názvem: Routledge Taylor & Francis Group, London and New York

Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Reid, Gavin, 1950-
Údaje o názvu Dyslexia and inclusion : classroom approaches for assessment teaching and learning / Gavin Reid
ISBN 978-0-415-60758-2 (brožováno)
Údaje o vydání Second edition
Nakladatelské údaje, údaje o vytvoření díla, autorská práva Abingdon : Routledge Taylor & Francis Group, 2013
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z dyslexie
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z inkluzivní vzdělávání
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z třída
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z učení
Pedagog. tezaurus (věcné téma) - V V Z výuka
Volně tvořený termín inkluze
Fyzický popis 118 stran
Všeobecná poznámka Na obálce: Nasen Helping Everyone Achieve
Všeobecná poznámka Pod názvem: Routledge Taylor & Francis Group, London and New York
Poznámka o skryté bibliografii atd. Obsahuje bibliografii, bibliografické, internetové odkazy a rejstřík
Anotace Problematika dyslexie a inkluze. Příručka pro učitele pro práci s dyslektiky ve třídě. Efektivní učení. Kurikulární přístup a diferenciace. Specifika ve čtení, hláskování, psaní a počítání.
Mezinárodní desetinné třídění 376.4
Údaj pro souborný katalog
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw01459083
5 20170619081858.9
7 ta
8 170615s2013----xxk||||f|f||||||1|||eng||
20 ## $a 978-0-415-60758-2 $q (brožováno)
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
72 #7 $9 22 $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
80 ## $a 376.4 $2 MRF
100 1# $a Reid, Gavin, $d 1950- $7 jx20090602015 $4 aut
245 10 $a Dyslexia and inclusion : $b classroom approaches for assessment teaching and learning / $c Gavin Reid
250 ## $a Second edition
264 #1 $a Abingdon : $b Routledge Taylor & Francis Group, $c 2013
300 ## $a 118 stran
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Na obálce: Nasen Helping Everyone Achieve
500 ## $a Pod názvem: Routledge Taylor & Francis Group, London and New York
504 ## $a Obsahuje bibliografii, bibliografické, internetové odkazy a rejstřík
520 ## $a Problematika dyslexie a inkluze. Příručka pro učitele pro práci s dyslektiky ve třídě. Efektivní učení. Kurikulární přístup a diferenciace. Specifika ve čtení, hláskování, psaní a počítání.
650 #7 $a dyslexie
650 #7 $a inkluzivní vzdělávání
650 #7 $a třída
650 #7 $a učení
650 #7 $a výuka
653 ## $a inkluze
910 ## $a ABA012
928 1# $a Routledge
1039 $a NPKK
Dokumenty ke stažení
Podrobné informace o uložení knih a svázaných časopisů a jak je objednat najdete v tabulce exemplářů.
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné