Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----caa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11468319 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20180825075745.4 | |
7 | ta | |
8 | 180531s2018----xr |||||||||||||| ||cze|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a cze |
72 | #7 | $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 373.3.016 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.091.3 $2 MRF |
80 | ## | $a 502/504 $2 MRF |
100 | 1# | $a Turečková, Petra $4 aut $e Autor |
242 | 10 | $a Through critical thinking to more modest life |
245 | 10 | $a Kritickým myšlením ke skromnějšímu životu / $c Petra Turečková |
300 | ## | $b 3 tabulky, 11 ilustrací, 5 poznámek |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Téma udržitelného způsobu života, dobrovolné skromnosti a závislosti na přírodě se dotýká našeho celého života. V článku je prezentována vyučovací hodina žáků 5. třídy základní školy na toto téma. Cílem hodiny bylo, aby si žáci sami stanovili předsevzetí úsporných opatření, která jsou schopni ve svém věku dodržovat. Učitelka zvolila metodu I.N.S.E.R.T. (Interaktivní poznámkový systém pro efektivní učení a myšlení), pantomimu, dramatizaci, práci s videem a metodu Diamant (vrchol diamantu je to, co je pro žáky nejdůležitější). Poslední fází výuky byla reflexe, volné psaní, stanovení cílů a sebehodnocení. |
650 | #7 | $a základní škola |
650 | #7 | $a první stupeň |
650 | #7 | $a vztah učitel-žák |
650 | #7 | $a vyučovací předmět |
650 | #7 | $a obsah výuky |
650 | #7 | $a učivo |
650 | #7 | $a přírodovědný předmět |
650 | #7 | $a prostředí |
650 | #7 | $a ochrana životního prostředí |
650 | #7 | $a environmentální výchova |
650 | #7 | $a výchovně-vzdělávací cíle |
650 | #7 | $a vyučovací metoda |
650 | #7 | $a videozáznam |
650 | #7 | $a dramatizace |
650 | #7 | $a pantomima |
650 | #7 | $a efektivnost vzdělávání |
653 | ## | $a kritické myšlení |
653 | ## | $a reflexe |
773 | 1# | $t Komenský : časopis pro učitele základní školy $d Olomouc : Jan Havelka, 1873- $x 0323-0449 $g Roč. 142, č. 3 (březen 2018) (2017/2018), s. 36-41 $q 142:3 (březen 2018) $9 2018 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 095/67 $0 529851 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}