Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----caa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11469364 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20180911103050.9 | |
7 | ta | |
8 | 180801s2018----xr a||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $b cze $e rda |
41 | 0# | $a cze |
72 | #7 | $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 376-056.45 $2 MRF |
100 | 1# | $a Štefflová, Jaroslava $7 xx0022348 $4 aut $e Autor |
242 | 10 | $a Do we really know that there are also gifted pupils? : $b schools should try to build a rescue system for them |
245 | 10 | $a Opravdu víme, že jsou i nadaní žáci? : $b školy by se měly snažit vybudovat pro ně záchranný systém / $c Jaroslava Štefflová |
300 | ## | $b 4 ilustrace |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
520 | ## | $a Ve školách se věnuje pozornost hlavně hendikepovaným dětem se speciálními vzdělávacími potřebami. Podpůrná opatření by se však měla vztahovat i na nadané děti. Na talentované děti často chybí čas, energie. Vzhledem k omezeným finančním prostředkům nejsou k dispozici ani žádné speciální pomůcky. Některé školy se snaží problém řešit rozšířením nabídky mimoškolních aktivit nebo přidáním hodin navíc. Nedostatečné je i samotné vzdělávání učitelů, kteří neumí s talentovanými žáky pracovat. Děti tak často neposlouchají a nedávají pozor, protože je výuka nudí. Učitel by měl být schopen zaujmout celé spektrum dětí ve třídě. |
650 | #7 | $a škola |
650 | #7 | $a žák |
650 | #7 | $a učitel |
650 | #7 | $a vztah učitel-žák |
650 | #7 | $a nadaný |
650 | #7 | $a nadání |
650 | #7 | $a vysoce nadaný |
650 | #7 | $a talent |
650 | #7 | $a speciální vzdělávací potřeby |
650 | #7 | $a podpora |
650 | #7 | $a pomůcky žáka |
650 | #7 | $a mimoškolní vzdělávání |
650 | #7 | $a vzdělávání učitelů |
650 | #7 | $a nedostatek |
650 | #7 | $a pedagogická podpora |
650 | #7 | $a schopnost |
650 | #7 | $a diferenciace podle schopností |
651 | #7 | $a Česko $7 ge128065 |
773 | 1# | $t Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy $d Praha : Josef Král 1883- $x 0139-5718 $g Roč. 121, č. 22 (2018), s. 4-7 $q 121:22 $9 2018 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 213/587 $0 530118 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}