Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----caa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11472955 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20200105210201.1 | |
7 | ta | |
8 | 190423s2018----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a cze $b cze $b eng |
72 | #7 | $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 37.016 $2 MRF |
80 | ## | $a 94 $2 MRF |
80 | ## | $a 908 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.013.74 $2 MRF |
100 | 1# | $a Dvořák, Dominik, $d 1964- $7 xx0031904 $4 aut $e Autor |
242 | 10 | $a Curriculum Reforms : $b Primary History Change in Three English-Speaking Countries |
245 | 10 | $a Kurikulární reformy v anglofonních zemích : $b tři případy proměny historického učiva v primárním vzdělávání / $c Dominik Dvořák, Michaela Dvořáková |
300 | ## | $b 3 přílohy, 20 poznámek, 4 tabulky |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
500 | ## | $a Resumé čes., angl. |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Ve studii jsou popsány a porovnány příklady přístupu k historickému učivu v primární škole v kurikulárních dokumentech Austrálie, Anglie a Spojených států amerických, kde byla kurikula revidována v posledních pěti letech. Analýza ukazuje na společné trendy, jako je například důraz na národní historii. Patrný je určitý návrat k chronologickému přehledu a pojetí dějin jako příběhu. Odlišně jsou řešeny otázky faktických znalostí a návaznosti učiva výuky primární a sekundární školy. |
650 | #7 | $a kurikulum |
650 | #7 | $a reforma |
650 | #7 | $a základní škola |
650 | #7 | $a dějepis |
650 | #7 | $a vlastivěda |
650 | #7 | $a analýza |
650 | #7 | $a didaktická kontinuita |
650 | #7 | $a přechod ze základní na střední školu |
650 | #7 | $a srovnávací analýza |
651 | #7 | $a Austrálie $7 ge128695 |
651 | #7 | $a Spojené státy americké $7 ge128584 |
651 | #7 | $a Anglie $7 ge134022 |
700 | 1# | $a Dvořáková, Michaela, $d 1968- $7 xx0002246 $4 aut $e Autor |
773 | 1# | $t Orbis scholae $d Praha : Pedagogická fakulta UK, 2006- $x 1802-4637 $g Roč. 12, č. 1 (2018), s. 135-157 $q 12:1 $9 2018 |
856 | 4# | $u https://doi.org/10.14712/23363177.2018.289 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 314/22 $0 535037 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}