Kurikulární reformy v anglofonních zemích


Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----caa-a22------i-4500
1 kpw11472955
3 CZ-PrNPK
5 20200105210201.1
7 ta
8 190423s2018----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b cze $b eng
72 #7 $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22
80 ## $a 37.016 $2 MRF
80 ## $a 94 $2 MRF
80 ## $a 908 $2 MRF
80 ## $a 37.013.74 $2 MRF
100 1# $a Dvořák, Dominik, $d 1964- $7 xx0031904 $4 aut $e Autor
242 10 $a Curriculum Reforms : $b Primary History Change in Three English-Speaking Countries
245 10 $a Kurikulární reformy v anglofonních zemích : $b tři případy proměny historického učiva v primárním vzdělávání / $c Dominik Dvořák, Michaela Dvořáková
300 ## $b 3 přílohy, 20 poznámek, 4 tabulky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé čes., angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Ve studii jsou popsány a porovnány příklady přístupu k historickému učivu v primární škole v kurikulárních dokumentech Austrálie, Anglie a Spojených států amerických, kde byla kurikula revidována v posledních pěti letech. Analýza ukazuje na společné trendy, jako je například důraz na národní historii. Patrný je určitý návrat k chronologickému přehledu a pojetí dějin jako příběhu. Odlišně jsou řešeny otázky faktických znalostí a návaznosti učiva výuky primární a sekundární školy.
650 #7 $a kurikulum
650 #7 $a reforma
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a dějepis
650 #7 $a vlastivěda
650 #7 $a analýza
650 #7 $a didaktická kontinuita
650 #7 $a přechod ze základní na střední školu
650 #7 $a srovnávací analýza
651 #7 $a Austrálie $7 ge128695
651 #7 $a Spojené státy americké $7 ge128584
651 #7 $a Anglie $7 ge134022
700 1# $a Dvořáková, Michaela, $d 1968- $7 xx0002246 $4 aut $e Autor
773 1# $t Orbis scholae $d Praha : Pedagogická fakulta UK, 2006- $x 1802-4637 $g Roč. 12, č. 1 (2018), s. 135-157 $q 12:1 $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.14712/23363177.2018.289
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 314/22 $0 535037
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover