Postoje pedagogů základních škol ke konceptu inkluzivního vzdělávání


Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----caa-a22------i-4500
1 kpw11473038
3 CZ-PrNPK
5 20190502130958.4
7 ta
8 190502s2018----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b cze $b eng
72 #7 $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22
80 ## $a 376 $2 MRF
80 ## $a 37.042 $2 MRF
80 ## $a 373 $2 MRF
80 ## $a 376.011.3-051 $2 MRF
100 1# $a Němec, Zbyněk $7 jo2014815816 $4 aut $e Autor
245 10 $a Postoje pedagogů základních škol ke konceptu inkluzivního vzdělávání = $b The attitudes of elementary school teachers towards the concept of inclusive education / $c Zbyněk Němec
300 ## $b 1 ilustrace, 3 poznámky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé čes., angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Studie z roku 2017 mapuje postoje k inkluzi mezi 174 pedagogy ze šesti základních škol středočeského regionu. V celkovém hodnocení inkluze mezi účastníky mírně převažují postoje negativní. Odpůrci inkluze zdůrazňovali, že žákům se speciálními vzdělávacími potřebami by bylo lépe ve speciálním školství a že přítomnost těchto žáků vede ke zpomalení tempa vyučování a snížení standardu výuky. Jako pozitiva účastníci uváděli to, že se žáci se speciálními vzdělávacími potřebami učí žít v běžném kolektivu a překonávat přirozené překážky, ale i to, že se ostatní žáci učí solidaritě, empatii a vzájemné spolupráci.
648 #7 $a 2017
650 #7 $a inkluze ve vzdělávání
650 #7 $a integrace žáka
650 #7 $a systém výchovy a vzdělávání
650 #7 $a speciální vzdělávací potřeby
650 #7 $a postižený
650 #7 $a pedagogická podpora
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a učitel
650 #7 $a postoj učitele
650 #7 $a průzkum
650 #7 $a speciální školství
650 #7 $a třída
650 #7 $a učební tempo
650 #7 $a vztahy mezi vrstevníky
650 #7 $a vcítění
650 #7 $a spolupráce
651 #7 $a Středočeský kraj
773 1# $t Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky $d Praha : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 1990- $x 1211-2720 $g Roč. 28, č. 3 (2018), s. 221-232 $q 28:3 $9 2018
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 197/55 $0 534770
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover