Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----caa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11473038 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20190502130958.4 | |
7 | ta | |
8 | 190502s2018----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a cze $b cze $b eng |
72 | #7 | $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 376 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.042 $2 MRF |
80 | ## | $a 373 $2 MRF |
80 | ## | $a 376.011.3-051 $2 MRF |
100 | 1# | $a Němec, Zbyněk $7 jo2014815816 $4 aut $e Autor |
245 | 10 | $a Postoje pedagogů základních škol ke konceptu inkluzivního vzdělávání = $b The attitudes of elementary school teachers towards the concept of inclusive education / $c Zbyněk Němec |
300 | ## | $b 1 ilustrace, 3 poznámky |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
500 | ## | $a Resumé čes., angl. |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Studie z roku 2017 mapuje postoje k inkluzi mezi 174 pedagogy ze šesti základních škol středočeského regionu. V celkovém hodnocení inkluze mezi účastníky mírně převažují postoje negativní. Odpůrci inkluze zdůrazňovali, že žákům se speciálními vzdělávacími potřebami by bylo lépe ve speciálním školství a že přítomnost těchto žáků vede ke zpomalení tempa vyučování a snížení standardu výuky. Jako pozitiva účastníci uváděli to, že se žáci se speciálními vzdělávacími potřebami učí žít v běžném kolektivu a překonávat přirozené překážky, ale i to, že se ostatní žáci učí solidaritě, empatii a vzájemné spolupráci. |
648 | #7 | $a 2017 |
650 | #7 | $a inkluze ve vzdělávání |
650 | #7 | $a integrace žáka |
650 | #7 | $a systém výchovy a vzdělávání |
650 | #7 | $a speciální vzdělávací potřeby |
650 | #7 | $a postižený |
650 | #7 | $a pedagogická podpora |
650 | #7 | $a základní škola |
650 | #7 | $a učitel |
650 | #7 | $a postoj učitele |
650 | #7 | $a průzkum |
650 | #7 | $a speciální školství |
650 | #7 | $a třída |
650 | #7 | $a učební tempo |
650 | #7 | $a vztahy mezi vrstevníky |
650 | #7 | $a vcítění |
650 | #7 | $a spolupráce |
651 | #7 | $a Středočeský kraj |
773 | 1# | $t Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky $d Praha : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 1990- $x 1211-2720 $g Roč. 28, č. 3 (2018), s. 221-232 $q 28:3 $9 2018 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 197/55 $0 534770 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}