Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----naa-a22------a-4500 | |
1 | kpw1147355 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20180824211459.8 | |
7 | ta | |
8 | 051212s1996----xr ||||||||||u0|0|||eng|| | |
40 | ## | $a ABA012 |
40 | ## | $b cze |
40 | ## | $e AACR2 |
40 | ## | $9 1 |
41 | 0# | $a eng |
80 | ## | $a 37.091.3 |
80 | ## | $a 371.133 |
100 | 1# | $4 aut $a Bean, Thomas W. |
242 | 00 | $a Výběr a využívání strategií výuky studenty učitelství |
245 | 10 | $a Preservice Teachers' Selection and Use of Content Area Literacy Strategies / $c Thomas W. Bean |
300 | ## | $b 3 tab. |
504 | ## | $a lit.16 |
520 | ## | $a Přehled dřívějších výzkumů zaměřených na výběr a využití vhodných vyučovacích strategií studenty učitelství. Výsledky výzkumu mezi 27 studenty učitelství různých oborů (přírodní vědy, společenské vědy, matematika, angličtina, hudební výchova), který sledoval efektivnost přípravného metodického kursu na jejich výběr strategií výuky při následné pětidenní pedagogické praxi. |
650 | #7 | $a vyučovací metoda |
650 | #7 | $a organizace výuky |
650 | #7 | $a student učitelství |
650 | #7 | $a kurz |
650 | #7 | $a didaktika |
650 | #7 | $a efektivnost vzdělávání |
650 | #7 | $a hodnocení výuky |
650 | #7 | $a výzkum |
650 | #7 | $a pedagogická praxe |
651 | #7 | $a Spojené státy americké $7 ge128584 |
773 | 1# | $t Journal of Educational Research $o US $g Roč. 90, č.3 (1996/97), s.154-163 $9 1996/97 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1089 | $d 27 $z ZUZ | |
1144 | $b ABA012 | |
1222 | $a 020721 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}