Preservice Teachers' Selection and Use of Content Area Literacy Strategies


Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----naa-a22------a-4500
1 kpw1147355
3 CZ-PrNPK
5 20180824211459.8
7 ta
8 051212s1996----xr ||||||||||u0|0|||eng||
40 ## $a ABA012
40 ## $b cze
40 ## $e AACR2
40 ## $9 1
41 0# $a eng
80 ## $a 37.091.3
80 ## $a 371.133
100 1# $4 aut $a Bean, Thomas W.
242 00 $a Výběr a využívání strategií výuky studenty učitelství
245 10 $a Preservice Teachers' Selection and Use of Content Area Literacy Strategies / $c Thomas W. Bean
300 ## $b 3 tab.
504 ## $a lit.16
520 ## $a Přehled dřívějších výzkumů zaměřených na výběr a využití vhodných vyučovacích strategií studenty učitelství. Výsledky výzkumu mezi 27 studenty učitelství různých oborů (přírodní vědy, společenské vědy, matematika, angličtina, hudební výchova), který sledoval efektivnost přípravného metodického kursu na jejich výběr strategií výuky při následné pětidenní pedagogické praxi.
650 #7 $a vyučovací metoda
650 #7 $a organizace výuky
650 #7 $a student učitelství
650 #7 $a kurz
650 #7 $a didaktika
650 #7 $a efektivnost vzdělávání
650 #7 $a hodnocení výuky
650 #7 $a výzkum
650 #7 $a pedagogická praxe
651 #7 $a Spojené státy americké $7 ge128584
773 1# $t Journal of Educational Research $o US $g Roč. 90, č.3 (1996/97), s.154-163 $9 1996/97
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1089 $d 27 $z ZUZ
1144 $b ABA012
1222 $a 020721
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover