Povinný předškolní rok nesplnil očekávání, podpora musí být komplexnější a dlouhodobá
Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----caa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11474783 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20200105201942.6 | |
7 | ta | |
8 | 191002s2019----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $b cze $e rda |
41 | 0# | $a cze |
72 | #7 | $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 373.24 $2 MRF |
80 | ## | $a 373.29 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.014.531 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.014.61 $2 MRF |
100 | 1# | $a Lánská, Kateřina $4 aut $e Autor |
242 | 14 | $a The compulsory pre-school year did not meet expectations, the support must be more comprehensive and long-term |
245 | 10 | $a Povinný předškolní rok nesplnil očekávání, podpora musí být komplexnější a dlouhodobá / $c Kateřina Lánská |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a počítač $b c $2 rdamedia |
338 | ## | $a online zdroj $b cr $2 rdacarrier |
500 | ## | $a Zpracováno z komerčně dostupné elektronické verze |
500 | ## | $a Zpracováno z nestránkované elektronické verze |
520 | ## | $a Na jaře 2018 vydala Česká školní inspekce tematickou zprávu o dopadech povinného předškolního roku. Podle výsledků nesplnil očekávání. Děti ohrožené sociálním vyloučením měly díky této povinnosti dohnat své vrstevníky. Jeden rok však nestačí a řada z dětí do školek vůbec nenastoupila. Děti, které nastoupí do školky až v posledním předškolním roce, jsou většinou velice pozadu, a to ve všech směrech. Důležitá je spolupráce s rodinou. Organizace Člověk v tísni provedla šetření mezi pedagožkami. Součástí šetření byly i rozhovory s rodiči. |
610 | 24 | $a Člověk v tísni (společnost) $7 kn20010711291 |
648 | #7 | $a 2018 |
650 | #7 | $a předškolní dítě |
650 | #7 | $a předškolní věk |
650 | #7 | $a mateřská škola |
650 | #7 | $a povinná školní docházka |
650 | #7 | $a přípravný ročník |
650 | #7 | $a přechod z mateřské na základní školu |
650 | #7 | $a sociálně znevýhodněný |
650 | #7 | $a dítě |
650 | #7 | $a školní adaptace |
650 | #7 | $a adaptace |
650 | #7 | $a učitel |
650 | #7 | $a rodiče |
650 | #7 | $a inspekce |
650 | #7 | $a spolupráce ve výchově |
650 | #7 | $a vztah rodiče-škola |
650 | #7 | $a výsledek výzkumu |
651 | #7 | $a Česko $7 ge128065 |
653 | ## | $a šetření |
773 | 1# | $t Speciál pro MŠ : příloha časopisu Řízení školy $d Praha : Wolters Kluwer, a.s.., [2007]- $x 2571-0591 $g Roč. 2019, č. 1 (2019) $9 2019 $q 2019:1 |
856 | 4# | $u https://www.rizeniskoly.cz/cz/casopis/special-pro-materske-skoly/povinny-predskolni-rok-nesplnil-ocekavani-podpora-musi-byt-komplexnejsi-a-dlouhodoba.m-5066.html |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 326/41 $0 537654 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}