Jak podpořit žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí?


Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----naa-a22------i-4500
1 kpw11478998
3 CZ-PrNPK
5 20230301141539.8
7 ta
8 201020s2019----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze
72 #7 $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22
80 ## $a 376-054.57 $2 MRF
80 ## $a (=214.58) $2 MRF
100 1# $a Kučerová, Michaela $4 ive $e Dotazovaný, interviewovaný
242 10 $a Supporting pupils from socially disadvantaged environment
245 10 $a Jak podpořit žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí? / $c Michaela Kučerová ; [Autor interview] Kateřina Lánská
300 ## $b 3 ilustrace
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Shrnutí přednášky z konference Jak řešit těžkosti s inkluzí, která se konala 21.5.2019 v Praze. Přednášející Michaela Kučerová nejprve vysvětlila, v čem spočívá sociální vyloučení (děti nerozumějí běžným situacím a pokynům a chovají se tak, že překračují nepsaná společenská pravidla. Mají nedostatek podnětů, nedostatek širších vztahů v komunitě, zažívají diskriminaci na základě etnika aj.). Nenavštěvují žádné společenské či kulturní akce a nemají zkušenost s jinou autoritou než s rodičovskou. Učitel by jim tedy měl vysvětlovat i zdánlivě jasné věci v jim srozumitelném jazyce a měl by u zmíněných dětí podporovat důvěru k dospělým. Neexistuje jeden platný postup, metoda nebo intervence, jak problém řešit. Podporu potřebují i samotní učitelé, a to jak ze strany týmu školy, tak i podporu ve formě spolupráce s vnějšími subjekty.
650 #7 $a inkluze ve vzdělávání
650 #7 $a výuka
650 #7 $a socioekonomický status
650 #7 $a sociálně znevýhodněný
650 #7 $a nesprávné chování
650 #7 $a sociální vyloučení
650 #7 $a Romové
650 #7 $a vztah učitel-žák
650 #7 $a výklad
650 #7 $a rodina
650 #7 $a společenství
650 #7 $a interpersonální vztahy
650 #7 $a sociální inkluze
700 1# $a Lánská, Kateřina $4 ivr $e Dotazovatel, interviewující
773 1# $t Zvoní! : časopis o inkluzivním vzdělávání $d Praha : Člověk v tísni, 2013- $g Roč. 7, č. [17] (2019), s. 7-9 $q 7:[17] $9 2019
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 340/17 $0 540373
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover