Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----naa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11478998 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20230301141539.8 | |
7 | ta | |
8 | 201020s2019----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a cze |
72 | #7 | $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 376-054.57 $2 MRF |
80 | ## | $a (=214.58) $2 MRF |
100 | 1# | $a Kučerová, Michaela $4 ive $e Dotazovaný, interviewovaný |
242 | 10 | $a Supporting pupils from socially disadvantaged environment |
245 | 10 | $a Jak podpořit žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí? / $c Michaela Kučerová ; [Autor interview] Kateřina Lánská |
300 | ## | $b 3 ilustrace |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Shrnutí přednášky z konference Jak řešit těžkosti s inkluzí, která se konala 21.5.2019 v Praze. Přednášející Michaela Kučerová nejprve vysvětlila, v čem spočívá sociální vyloučení (děti nerozumějí běžným situacím a pokynům a chovají se tak, že překračují nepsaná společenská pravidla. Mají nedostatek podnětů, nedostatek širších vztahů v komunitě, zažívají diskriminaci na základě etnika aj.). Nenavštěvují žádné společenské či kulturní akce a nemají zkušenost s jinou autoritou než s rodičovskou. Učitel by jim tedy měl vysvětlovat i zdánlivě jasné věci v jim srozumitelném jazyce a měl by u zmíněných dětí podporovat důvěru k dospělým. Neexistuje jeden platný postup, metoda nebo intervence, jak problém řešit. Podporu potřebují i samotní učitelé, a to jak ze strany týmu školy, tak i podporu ve formě spolupráce s vnějšími subjekty. |
650 | #7 | $a inkluze ve vzdělávání |
650 | #7 | $a výuka |
650 | #7 | $a socioekonomický status |
650 | #7 | $a sociálně znevýhodněný |
650 | #7 | $a nesprávné chování |
650 | #7 | $a sociální vyloučení |
650 | #7 | $a Romové |
650 | #7 | $a vztah učitel-žák |
650 | #7 | $a výklad |
650 | #7 | $a rodina |
650 | #7 | $a společenství |
650 | #7 | $a interpersonální vztahy |
650 | #7 | $a sociální inkluze |
700 | 1# | $a Lánská, Kateřina $4 ivr $e Dotazovatel, interviewující |
773 | 1# | $t Zvoní! : časopis o inkluzivním vzdělávání $d Praha : Člověk v tísni, 2013- $g Roč. 7, č. [17] (2019), s. 7-9 $q 7:[17] $9 2019 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 340/17 $0 540373 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}