Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----naa-a22------a-4500 | |
1 | kpw1155670 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20180824220813.8 | |
7 | ta | |
8 | 051212s1997----xr ||||||||||u0|0|||cze|| | |
40 | ## | $a ABA012 |
40 | ## | $b cze |
40 | ## | $e AACR2 |
40 | ## | $9 1 |
41 | 0# | $a cze |
80 | ## | $a 371.13 |
80 | ## | $a 371.32 |
80 | ## | $a 371.133.2 |
100 | 1# | $4 aut $a Machalová, Miloslava |
242 | 00 | $a Microteaching as a specific situation exercise |
245 | 10 | $a Mikrovyučování jako specifické situační cvičení / $c Miloslava Machalová |
504 | ## | $a Lit.7 |
520 | ## | $a Příprava budoucích učitelů vlastivědy - oborová didaktika. Nové metody práce studentů - systém "strategických" obsahů seminářů rozvíjejících některé pedagogické kompetence adeptů učitelství. Přehled těchto obsahů, jejich praktická využití. Mikrovyučování jako součást těchto seminářů - příprava, realizace, rozbor a hodnocení. Mikrovyučování pojaté jako situační učení. Článek uzavírají ukázky reflexí studentů dokládající formativní účinky situačního učení v rámci mikrovyučování. |
650 | #7 | $a vzdělávání učitelů |
650 | #7 | $a základní škola |
650 | #7 | $a první stupeň |
650 | #7 | $a vlastivěda |
650 | #7 | $a vysokoškolské studium |
650 | #7 | $a didaktika |
650 | #7 | $a pedagogická dovednost |
650 | #7 | $a kompetence |
650 | #7 | $a mikrovýuka |
650 | #7 | $a pedagogická praxe |
773 | 1# | $t Pedagogická orientace $d Brno : Československá pedagogická společnost, 1967- $x 1211-4669 $o CZ $g , č.4 (1997), s.35-40 $9 1997 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1089 | $d 27 $z ZUZ | |
1144 | $b ABA012 | |
1222 | $a 026692 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}