Koncepce pedagogické praxe v rámci pregraduální přípravy učitelství pro mateřské školy na PeDF UK Praha
Jana Kropáčková

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11105848
3 CzPrNPK
5 20180825025806.5
7 ta
8 061207s2003----xr ||||||||||u0|0|||cze||
40 ## $a ABA012
40 ## $b cze
40 ## $e AACR2
40 ## $9 1
41 0# $a cze
80 ## $2 [u] $a 371.13
80 ## $2 [u] $a 371.133
80 ## $2 [u] $a 373.211.24
100 1# $4 aut $a Kropáčková, Jana $7 mzk2006353991
245 10 $a Koncepce pedagogické praxe v rámci pregraduální přípravy učitelství pro mateřské školy na PeDF UK Praha / $c Jana Kropáčková
300 ## $b Obr., 1 tab., res. čes.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Príspevok sa zaoberá analýzou aktuálneho stavu praktickej pregraduálnej prípravy budúcich učiteľov - študentov bakalárskeho štúdia učiteľstva pre materské školy a magisterského štúdia predškolskej pedagogiky. Vo všeobecnej rovine zhŕňa problémy, ktoré komplikujú realizáciu pedagogickej praxe a prezentuje niektoré inovačné zámery.
650 #7 $a pedagogická praxe
650 #7 $a vzdělávání učitelů
650 #7 $a mateřská škola
650 #7 $a předškolní výchova
650 #7 $a koncepce
650 #7 $a inovace
650 #7 $a pedagogická fakulta
651 #7 $a Praha (Česko)
773 1# $t Predškolská výchova $o SK $g Roč. 58, č. 4 (2003/04), s. 26-30 $9 2003/04
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1089 $d 27 $z ZUZ
1144 $b BAE025
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link