Teoretické aspekty pedagogickej praxe vysokoškolákov
Část 1.
Vladimír Strečko.

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11243645
5 20180825041141.8
7 ta
8 081017s2008----xo ||||||||||u0|0|||slo||
40 ## $b cze
41 0# $a slovenština $b slo $b eng
72 #7 $9 22 $a 371 $x Školství (organizace)
80 ## $a 371.133 $2 u
100 1# $a Strečko, Vladimír $4 aut
242 00 $a Theoretical aspects of pedagogical practice of higher education students
245 10 $a Teoretické aspekty pedagogickej praxe vysokoškolákov / $c Vladimír Strečko. $n Část 1.
260 ## $c 2008
500 ## $a Res. slov., angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy: 7
505 0# $a Volná příloha Slovenský učiteľ
520 ## $a Příspěvek obsahuje teoretické poznatky k pedagogické praxi, která je neoddělitelnou součástí přípravy budoucích učitelů. Jde o jakýsi návod pro studenty - praktikanty, jak se na pedagogickou praxi plánovitě a odpovědně připravit.
650 #7 $a pedagogická praxe
650 #7 $a student učitelství
650 #7 $a příprava na vyučování
650 #7 $a výuka
650 #7 $a metodika
650 #7 $a metodická příručka
650 #7 $a vzdělávání učitelů
773 1# $t Technológia vzdelávania : vedecko - pedagogický časopis s informačnou prílohou $d Nitra : Únia Didacta Slovaca, 1993-2013 $x 1335-003X $h 21 sv., $g Roč. 16, č. 3 (2008), s. 2-7 přílohy Slovenský učiteľ $9 2008
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 206/42
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link