Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----naa-a22------a-4500 | |
1 | kpw11273500 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20180825045834.5 | |
7 | ta | |
8 | 100701s2010----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $b cze |
41 | 0# | $a cze |
72 | #7 | $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 371.13 $2 u |
80 | ## | $a 371.133 $2 u |
100 | 1# | $a Hník, Ondřej, $d 1977- $7 mzk2006363728 $4 aut |
242 | 10 | $a Possibilities and limits of student teachers' work experience |
245 | 10 | $a Možnosti a meze odborných praxí studentů učitelství / $c Ondřej Hník |
300 | ## | $b 1 fot. |
520 | ## | $a Odborná praxe je nedílnou součástí přípravy budoucích učitelů. Zamyšlení autora nad smyslem praxí, jejich možnostmi i mezemi. Výhody praxí, jejich rizika a nedostatky (např. narušení "harmonického chodu" a "rytmického" stereotypu školy). Není vždy zajištěn dobrý učitel - kouč a lídr. Fakultní učitel mnohdy studenty nutí do svých vlastních postupů a nedává jim možnost hledat vlastní cesty, nepustí je k řadě činností, které jsou součástí učitelské profese. Návrh systémových inovací studentských praxí. |
650 | #7 | $a pedagogická praxe |
650 | #7 | $a student učitelství |
650 | #7 | $a vzdělávání učitelů |
650 | #7 | $a hospitace |
650 | #7 | $a příprava učitele na vyučování |
650 | #7 | $a pedagogická zkušenost |
650 | #7 | $a návrh |
650 | #7 | $a inovace |
773 | 1# | $t Kritické listy : čtvrtletník pro čtenářskou gramotnost a kritické myšlení ve školách $d Praha : Kritické myšlení, 2000-2013 $x 1214-5823, $g Roč. 2010, č. 38 (2010), s. 9-10 $9 2010 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 270/24 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}