Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----caa-a22------a-4500 | |
1 | kpw11307740 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20180825051620.1 | |
7 | ta | |
8 | 110324s2010----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $b cze |
41 | 0# | $a cze $b cze $b eng |
72 | #7 | $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 371.13 $2 u |
80 | ## | $a 72/76:37.016 $2 u |
80 | ## | $a 371.133.2 $2 u |
80 | ## | $a 37.02 $2 u |
80 | ## | $a 37.012.3 $2 u |
80 | ## | $a 371.32 $2 u |
100 | 1# | $a Slavík, Jan, $d 1953- $7 jn20000710539 $4 aut |
242 | 00 | $a Conceptual Analysis of the Instructional Process : $b research findings of student teachers' reflections on art education |
245 | 10 | $a Konceptová analýza výuky : $b didaktické poznatky z výzkumu reflexí studentů učitelství výtvarné výchovy / $c Jan Slavík, Jindřich Lukavský, Lucie Hajdušková |
300 | ## | $b 3 obr., 3 tab. |
500 | ## | $a Res. čes., angl. |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Stať je zaměřena na součinnost pedagogické teorie a učitelské praxe s cílem zvyšovat kvalitu výuky prostřednictvím její analytické reflexe. Konceptová analýza je metodický nástroj pro reflexi a evaluaci výuky. Je založena na zkoumání didaktické transformace obsahu v edukačním procesu a je zaměřena na tvořivý přístup a činnostní učení ve výuce. Uvedení poznatků z výzkumu stavu didaktických dovedností a didaktických znalostí obsahu studentů učitelství výtvarné výchovy v průběhu jejich pedagogické přípravy. |
650 | #7 | $a kvalita vyučování |
650 | #7 | $a didaktika |
650 | #7 | $a výuka |
650 | #7 | $a analýza |
650 | #7 | $a pedagogická praxe |
650 | #7 | $a didaktický převod |
650 | #7 | $a pedagogická dovednost |
650 | #7 | $a student učitelství |
650 | #7 | $a výtvarná výchova |
650 | #7 | $a hodnocení výuky |
700 | 1# | $a Lukavský, Jindřich $4 aut |
700 | 1# | $a Hajdušková, Lucie, $d 1980- $7 mzk2009529195 $4 aut |
773 | 1# | $t Pedagogická orientace $d Brno : Československá pedagogická společnost, 1967- $x 1211-4669 $g Roč. 20, č. 4 (2010), s. 69-91 $9 2010 $q 20:4 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 137/28 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}