Increasing Word Recognition with Racially Diverse Second-Grade Students Using Fluency-Oriented Reading Approaches
Franklin Dickerson Turner

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11406259
3 CzPrNPK
5 20180825055450.2
7 ta
8 130211s2012----xxu|||||||||||||||||eng||
40 ## $b cze
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $9 22 $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
80 ## $a 376.74 $2 u
80 ## $a 373.34 $2 u
80 ## $a 373.32 $2 u
80 ## $a 372.412 $2 u
100 1# $a Turner, Franklin Dickerson $4 aut
242 10 $a Zlepšení rozpoznávání slov u rasově různorodých žáků druhého ročníku základní školy využívající přístupy metod plynulosti čtení
245 10 $a Increasing Word Recognition with Racially Diverse Second-Grade Students Using Fluency-Oriented Reading Approaches / $c Franklin Dickerson Turner
300 ## $b 1 graf, 3 tab., 2 dodat.
500 ## $a Res. angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Autor se zabývá otázkou efektivity výukové metody čtení s využitím dvou programů orientovaných na plynulost čtení u vzorku etnicky a rasově odlišných žáků druhého ročníku základní školy (142 žáků z devíti tříd). První metoda (Fluency-Oriented Reading Instruction) spočívá v opakovaném konstruktivním čtení jednoho textu zaměřeného na plynulost četby v průběhu jednoho vyučovacího týdne. Druhá metoda (Wide-Reading Instruction) spočívá ve čtení tří textů opakujících se během vyučovacího týdne. Žáci opakují stejný text tak dlouho, dokud četba není plynulá (20-30 týdnů). Výsledky ukazují, že obě metody jsou efektivní a zvyšují plynulost čtení a porozumění textu. Podrobné výsledky v tabulkách.
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a výuka
650 #7 $a čtení
650 #7 $a text
650 #7 $a porozumění textu
650 #7 $a hlasité čtení
650 #7 $a technika čtení
650 #7 $a vyučovací metoda
650 #7 $a etnická menšina
650 #7 $a rasa
650 #7 $a opakování
651 #4 $a Spojené státy americké
653 ## $a ročník 2
653 ## $a plynulost čtení
773 1# $t Journal of educational research : official organ of The Educational Research Association $d Bloomington, Ill. : Public School Publ..., 1920- $x 0022-0671 $h sv. $g Roč. 105, č. 4 (2012), s. [264]-276 $q 105:4 $9 2012
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 091/52
1144 $b ABA012
Loan history
  • {{loan.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
    {{loan.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
    {{loan.state|loc}} by user {{loan.user|loc}}
    Exemp. {{loan.exemplar|loc}}
    Odd. {{loan.department|loc}}
Processing history
  • {{op.date | jpDate:'d.M.yyyy'}} {{op.date | jpDate:'HH:ss'}}
    {{op.recordOperationType|loc}} by user {{op.user|loc}}
Documents for download
Permanent link