Proč romské děti selhávají v inteligenčních testech?
Anna Páchová, Miroslav Rendl

Dnes vráceno
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11417034
3 CzPrNPK
5 20140329163619.8
7 ta
8 130520s2013----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $b cze
41 0# $a cze $b cze $b eng
72 #7 $9 22 $a 37 $x Výchova a vzdělávání
80 ## $a 37.001.5 $2 u
80 ## $a 159.922.4 $2 s
80 ## $a 159.9.072 $2 s
80 ## $a 37.048.2 $2 u
80 ## $a 376.74 $2 u
80 ## $a (=914.99) $2 s
80 ## $a 373.3 $2 u
100 1# $a Páchová, Anna $4 aut
242 10 $a Why are Roma children failing in intelligence tests?
245 10 $a Proč romské děti selhávají v inteligenčních testech? / $c Anna Páchová, Miroslav Rendl
300 ## $b 12 pozn., 3 obr., 2 příl.
500 ## $a Res. čes., angl. (na s. 100)
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Cílem příspěvku je přispět k objasnění povahy selhávání romských dětí v úlohách inteligenčních testů, seznámit se závěry tohoto výzkumu. Výzkumný vzorek tvořilo 40 žáků běžných základních škol (18 českých a 22 romských žáků).
650 #7 $a Romové
650 #7 $a děti školního věku
650 #7 $a neúspěch
650 #7 $a inteligenční kvocient
650 #7 $a test osobnosti
650 #7 $a test schopností
650 #7 $a pedagogický výzkum
650 #7 $a analýza
650 #7 $a výsledek výzkumu
650 #7 $a souhrnné hodnocení
650 #7 $a žák
650 #7 $a základní škola
700 1# $a Rendl, Miroslav $4 aut
773 1# $t Pedagogika : časopis pro pedagogickou theorii a praxi $d Praha : Státní nakladatelství učebnic 1951- $x 0031-3815 $h ^^^sv. ; 21 cm $g Roč. 63, č. 1 (2013), s. 54-69 $q 63:1 $9 2013
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 142/34
1144 $b ABA012
Dokumenty ke stažení
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené