Aktuální otázky realizace mediální výchovy
Topical Questions in Putting into Practice of Media Education
Dagmar Strejčková

Dnes vráceno
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11443919
5 20150602133359.3
7 ta
8 150526s2013----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b cze $b eng
72 #7 $9 22 $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
80 ## $a 316.77 $2 s
80 ## $a 37.001.5 $2 u
80 ## $a 372.880.850 $2 u
80 ## $a 371.214.114 $2 u
80 ## $a 373.34 $2 u
100 1# $a Sochorová, Dagmar, $d 1983- $7 xx0150134 $4 aut $e Autor
245 10 $a Aktuální otázky realizace mediální výchovy = $b Topical Questions in Putting into Practice of Media Education / $c Dagmar Strejčková
300 ## $b 1 tabulka, 2 grafy, 2 poznámky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Cílem příspěvku bylo zjistit, v jaké míře začleňují učitelé českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ tematické okruhy průřezového tématu Mediální výchova podle Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Článek shrnuje dílčí výsledky dotazníkového šetření, jehož respondenty byli učitelé vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura na druhém stupni základních škol. V příspěvku jsou představena teoretická a empirická východiska, výzkumné otázky a hypotézy, výzkumný nástroj a výzkumný soubor, sběr a analýza dat a výsledky výzkumného šetření.
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a druhý stupeň
650 #7 $a mediální výchova
650 #7 $a vyučovací předmět
650 #7 $a pedagogický výzkum
650 #7 $a dotazník
650 #7 $a učitel
650 #7 $a čeština
650 #7 $a cíl výuky
650 #7 $a rámcový vzdělávací program
650 #7 $a mezipředmětové téma
650 #7 $a hromadné sdělovací prostředky
773 1# $t Didaktické studie $d Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, katedra českého jazyka, 2009- $x 1804-1221 $h ^^^sv. ; 21 cm $g Roč. 1, č. 1 (2013), s. 131-144 $q 1:1 $9 2013 $s v. ; 21 cm
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 351/03
1144 $b ABA012
Dokumenty ke stažení
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené