Perceived severity of school bullying in elementary schools based on participants' roles
Li Ming Chen, Wen Cheng, Hsiao-Chi Ho

Dnes vráceno
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11444921
5 20150713101049.8
7 ta
8 150619s2015----xxk|||||||||||||||||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $9 17 $a 159.9 $x Psychologie
80 ## $a 37.064.3 $2 u
80 ## $a 316.647.3 $2 s
80 ## $a 373.3 $2 u
80 ## $a 159.9.019.43 $2 s
80 ## $a 681.3 $2 s
100 1# $a Li Ming Chen $4 aut $e Autor
242 10 $a Vnímaná závažnost šikany na základní škole podle role účastníka
245 10 $a Perceived severity of school bullying in elementary schools based on participants' roles / $c Li Ming Chen, Wen Cheng, Hsiao-Chi Ho
300 ## $b 4 tabulky, 2 schémata
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Cílem studie bylo prozkoumat vnímanou závažnost šikany na základní škole v závislosti na roli jejích účastníků (agresor, oběť, agresor/oběť a nezúčastněná osoba) a zjistit, zda existuje vztah mezi typem šikany a jejími aktéry. Studie se zúčastnilo více než tisíc žáků z 5. a 6. tříd na Tchajwanu. Fyzická a verbální šikana byla považována za závažnější než vztahová nebo kybernetická šikana. Jak jsou jednotlivé typy vnímány různými účastníky. Další zjištění a doporučení, jak školní šikanu eliminovat.
650 #7 $a šikanování
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a agresivita
650 #7 $a nesprávné chování
650 #7 $a vztahy mezi vrstevníky
650 #7 $a role
650 #7 $a průzkum
651 #7 $a Tchaj-wan
653 ## $a agresor
653 ## $a oběť
653 ## $a ročník 5-6
700 1# $a Wen Cheng $4 aut $e Autor
700 1# $a Hsiao-Chi Ho $4 aut $e Autor
773 1# $t Educational psychology : an international journal of experimental educational psychology $d Abingdon : Carfax Publishing Company, 1981- $x 0144-3410 $g Roč. 35, č. 4 (2015), s. 484-496 $q 35:4 $9 2015
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 054/76
1144 $b ABA012
Dokumenty ke stažení
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené