Prospective teachers' teaching experience
teacher learning through the use of video
Aslihan Osmanoglu

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11450092
5 20180825070654.7
7 ta
8 160304s2016----xxk|||||||||||||||||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $9 22 $a 37 $x Výchova a vzdělávání
80 ## $a 371.13 $2 u
80 ## $a 371.133 $2 u
80 ## $a 371.686 $2 u
80 ## $a 621.397.6 $2 s
80 ## $a 372.851 $2 u
100 1# $a Osmanoglu, Aslihan $4 aut $e Autor
242 10 $a Zkušenost budoucích učitelů s výukou : $b učitelské vzdělávání s využitím videa
245 10 $a Prospective teachers' teaching experience : $b teacher learning through the use of video / $c Aslihan Osmanoglu
300 ## $b 1 tabulka
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Předložená studie zkoumala reflexe studentů učitelství z pedagogické praxe, kdy jejich výuka byla natáčena na video. Jejím cílem bylo vytvořit vhodné prostředí pro profesní rozvoj, aby mohli studenti sledovat video výuky své a svých vrstevníků, a tak si zlepšovat svou profesionální vizi. Vzorkem bylo více než 200 budoucích učitelů matematiky v Turecku, kteří vyučovali v prvních až čtvrtých třídách základní školy. Průběh výzkumu, práce ve skupinách, diskuze nad videi pořízenými během praxe. Studenti prokázali schopnost reflexe problémů efektivní výuky i schopnost spojovat své teoretické znalosti se svou zkušeností z praxe. Tento způsob přípravy na učitelské povolání má vhodný potentiál vytvářet slibné příležitosti pro výcvik budoucích učitelů.
650 #7 $a vzdělávání učitelů
650 #7 $a student učitelství
650 #7 $a pedagogická praxe
650 #7 $a učební prostředí
650 #7 $a videozáznam
650 #7 $a video
650 #7 $a zkušenost
650 #7 $a vzájemné učení mezi vrstevníky
650 #7 $a empirický výzkum
651 #7 $a Turecko
653 ## $a reflexe
653 ## $a efektivita výuky
773 1# $t Educational research : a review for teachers and all concerned with progress in education $d London : National Foundation for Educational Research, 1958- $x 0013-1881 $g Roč. 58, č. 1 (2016), s. 39-55 $q 58:1 $9 2016
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 055/46
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link