Unique and Interactive Effects of Moral Emotions and Moral Disengagement on Bullying and Defending Among School Children
Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----naa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11450475 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20231013213605.5 | |
7 | ta | |
8 | 160318s2015----xxu|||||||||||||||||eng|| | |
40 | ## | $b cze $e rda |
41 | 0# | $a eng $b eng |
72 | #7 | $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 37.064.3 $2 u |
80 | ## | $a 316.647.3 $2 s |
80 | ## | $a 177 $2 s |
80 | ## | $a 159.94 $2 s |
100 | 1# | $a Thornberg, Robert $4 aut $e Autor |
242 | 10 | $a Samostatné a interaktivní působení morálních emocí a morální odtaženosti na šikanování a bránění šikanovaných mezi školáky |
245 | 10 | $a Unique and Interactive Effects of Moral Emotions and Moral Disengagement on Bullying and Defending Among School Children / $c Robert Thornberg, Tiziana Pozzoli, Gianluca Gini, Tomas Jungert |
300 | ## | $b 2 grafy, 1 tabulka |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
500 | ## | $a Resumé angl. |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Výzkum realizovaný mezi švédskými školáky zjišťoval, zda a jaký existuje vztah mezi dvěma morálními dimenzemi (morální emoce a morální odtažitost) navzájem a mezi nimi a šikanováním či bráněním šikanovaného spolužáka. Vyšší hladina morální odtažitosti byla spojena s šikanujícím chováním a nižší s bráněním, zatímco u morálních emocí tomu bylo naopak. Další zjištění se týkala působení kombinace různých hladin obou morálních dimenzí na chování žáků ve vztahu k šikanování. |
650 | #7 | $a vztahy mezi vrstevníky |
650 | #7 | $a morálka |
650 | #7 | $a emoce |
650 | #7 | $a emocionalita |
650 | #7 | $a šikana |
650 | #7 | $a chování žáka |
650 | #7 | $a základní škola |
650 | #7 | $a výzkum |
650 | #7 | $a výsledek výzkumu |
651 | #7 | $a Švédsko $7 ge134629 |
653 | ## | $a ročník 5 |
653 | ## | $a ročník 6 |
700 | 1# | $a Pozzoli, Tiziana $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Gini, Gianluca $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Jungert, Tomas $4 aut $e Autor |
773 | 1# | $t Elementary school journal $d Chicago : University Of Chicago Press, 1914- $x 0013-5984 $g Roč. 116, č. 2 (2015/2016), s. 322-337 $q 116:2 $9 2015 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 059/55 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}