Unique and Interactive Effects of Moral Emotions and Moral Disengagement on Bullying and Defending Among School Children
Robert Thornberg, Tiziana Pozzoli, Gianluca Gini, Tomas Jungert

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11450475
5 20180825070837.8
7 ta
8 160318s2015----xxu|||||||||||||||||eng||
40 ## $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $9 22 $a 37 $x Výchova a vzdělávání
80 ## $a 37.064.3 $2 u
80 ## $a 316.647.3 $2 s
80 ## $a 177 $2 s
80 ## $a 159.94 $2 s
100 1# $a Thornberg, Robert $4 aut $e Autor
242 10 $a Samostatné a interaktivní působení morálních emocí a morální odtaženosti na šikanování a bránění šikanovaných mezi školáky
245 10 $a Unique and Interactive Effects of Moral Emotions and Moral Disengagement on Bullying and Defending Among School Children / $c Robert Thornberg, Tiziana Pozzoli, Gianluca Gini, Tomas Jungert
300 ## $b 2 grafy, 1 tabulka
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Výzkum realizovaný mezi švédskými školáky zjišťoval, zda a jaký existuje vztah mezi dvěma morálními dimenzemi (morální emoce a morální odtažitost) navzájem a mezi nimi a šikanováním či bráněním šikanovaného spolužáka. Vyšší hladina morální odtažitosti byla spojena s šikanujícím chováním a nižší s bráněním, zatímco u morálních emocí tomu bylo naopak. Další zjištění se týkala působení kombinace různých hladin obou morálních dimenzí na chování žáků ve vztahu k šikanování.
650 #7 $a vztahy mezi vrstevníky
650 #7 $a morálka
650 #7 $a emoce
650 #7 $a emocionalita
650 #7 $a šikanování
650 #7 $a chování žáka
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a výzkum
650 #7 $a výsledek výzkumu
651 #7 $a Švédsko
653 ## $a ročník 5-6
700 1# $a Pozzoli, Tiziana $4 aut $e Autor
700 1# $a Gini, Gianluca $4 aut $e Autor
700 1# $a Jungert, Tomas $4 aut $e Autor
773 1# $t Elementary school journal $d Chicago : University Of Chicago Press, 1914- $x 0013-5984 $g Roč. 116, č. 2 (2015/2016), s. 322-337 $q 116:2 $9 2015
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 059/55
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
Permanent link