Unique and Interactive Effects of Moral Emotions and Moral Disengagement on Bullying and Defending Among School Children


Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----naa-a22------i-4500
1 kpw11450475
3 CZ-PrNPK
5 20231013213605.5
7 ta
8 160318s2015----xxu|||||||||||||||||eng||
40 ## $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
80 ## $a 37.064.3 $2 u
80 ## $a 316.647.3 $2 s
80 ## $a 177 $2 s
80 ## $a 159.94 $2 s
100 1# $a Thornberg, Robert $4 aut $e Autor
242 10 $a Samostatné a interaktivní působení morálních emocí a morální odtaženosti na šikanování a bránění šikanovaných mezi školáky
245 10 $a Unique and Interactive Effects of Moral Emotions and Moral Disengagement on Bullying and Defending Among School Children / $c Robert Thornberg, Tiziana Pozzoli, Gianluca Gini, Tomas Jungert
300 ## $b 2 grafy, 1 tabulka
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Výzkum realizovaný mezi švédskými školáky zjišťoval, zda a jaký existuje vztah mezi dvěma morálními dimenzemi (morální emoce a morální odtažitost) navzájem a mezi nimi a šikanováním či bráněním šikanovaného spolužáka. Vyšší hladina morální odtažitosti byla spojena s šikanujícím chováním a nižší s bráněním, zatímco u morálních emocí tomu bylo naopak. Další zjištění se týkala působení kombinace různých hladin obou morálních dimenzí na chování žáků ve vztahu k šikanování.
650 #7 $a vztahy mezi vrstevníky
650 #7 $a morálka
650 #7 $a emoce
650 #7 $a emocionalita
650 #7 $a šikana
650 #7 $a chování žáka
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a výzkum
650 #7 $a výsledek výzkumu
651 #7 $a Švédsko $7 ge134629
653 ## $a ročník 5
653 ## $a ročník 6
700 1# $a Pozzoli, Tiziana $4 aut $e Autor
700 1# $a Gini, Gianluca $4 aut $e Autor
700 1# $a Jungert, Tomas $4 aut $e Autor
773 1# $t Elementary school journal $d Chicago : University Of Chicago Press, 1914- $x 0013-5984 $g Roč. 116, č. 2 (2015/2016), s. 322-337 $q 116:2 $9 2015
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 059/55
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover