Agresivní chování ve školách z pohledu učitelů a žáků 2. stupně základních škol v ČR
Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----caa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11451969 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20190102095503.6 | |
7 | ta | |
8 | 160914s2016----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a cze |
72 | #7 | $a 316.4/.7 $x Sociální interakce. Sociální komunikace $2 Konspekt $9 18 |
80 | ## | $a 316.647.3 $2 s |
80 | ## | $a 37.064.3 $2 u |
80 | ## | $a 371.12 $2 u |
80 | ## | $a 373.34 $2 u |
100 | 1# | $a Csémy, Ladislav, $d 1956- $7 mzk2003165654 $4 aut $e Autor |
242 | 10 | $a Aggressive behavior in schools from the perspective of teachers and pupils of the lower secondary school in the Czech Republic |
245 | 10 | $a Agresivní chování ve školách z pohledu učitelů a žáků 2. stupně základních škol v ČR / $c Ladislav Csémy, Tamara Hrachovinová, Olga Starostová, Petr Čáp |
300 | ## | $b 4 ilustrace |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
520 | ## | $a Předložená studie si klade za cíl shrnout hlavní výsledky projektu, zaměřeného na výskyt vybraných forem agresivního chování ve škole, a v souvislosti s tím analyzovat názory učitelů na agresivní chování v kontextu bežných profesních povinností a názory na způsoby, jimiž by bylo možné agresivní chování žáků ve škole snížit. Článek je rozdělen na 3 části: 1) Agresivní chování žáků 2. stupně ZŠ z pohledu učitelů, 2) Agresivní chování ve školách z pohledu žáků 2. stupně ZŠ, 3) Kvalitativní část výzkumu - hlavní výstupy. Podrobné výsledky výzkumu na www.cepros.cz/veda-a-vyzkum. |
650 | #7 | $a základní škola |
650 | #7 | $a druhý stupeň |
650 | #7 | $a vyučující personál |
650 | #7 | $a chování žáka |
650 | #7 | $a agresivita |
650 | #7 | $a agrese |
650 | #7 | $a nesprávné chování |
650 | #7 | $a vztahy mezi vrstevníky |
650 | #7 | $a šikana |
650 | #7 | $a vztah učitel-žák |
650 | #7 | $a postoj žáka |
650 | #7 | $a postoj učitele |
650 | #7 | $a názor |
650 | #7 | $a průzkum |
650 | #7 | $a sociální prevence |
650 | #7 | $a postoj rodičů |
700 | 1# | $a Hrachovinová, Tamara $7 js20051017088 $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Starostová, Olga $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Čáp, Petr $4 aut $e Autor |
773 | 1# | $t Moderní vyučování : časopis pro nové programy v českém základním školství $d Praha : Portál, 1997-2016 $x 1211-6858 $g Roč. 22, č. 1-2 (leden-únor 2016) (2016), s. 14-20 $q 22:1-2 $9 2016 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 114/100 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}