Agresivní chování ve školách z pohledu učitelů a žáků 2. stupně základních škol v ČR
Ladislav Csémy, Tamara Hrachovinová, Olga Starostová, Petr Čáp

Dnes vráceno
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11451969
5 20180825071614.2
7 ta
8 160914s2016----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze
72 #7 $a 316.4/.7 $x Sociální interakce. Sociální komunikace $2 Konspekt $9 18
80 ## $a 316.647.3 $2 s
80 ## $a 37.064.3 $2 u
80 ## $a 371.12 $2 u
80 ## $a 373.34 $2 u
100 1# $a Csémy, Ladislav, $d 1956- $7 mzk2003165654 $4 aut $e Autor
242 10 $a Aggressive behavior in schools from the perspective of teachers and pupils of the lower secondary school in the Czech Republic
245 10 $a Agresivní chování ve školách z pohledu učitelů a žáků 2. stupně základních škol v ČR / $c Ladislav Csémy, Tamara Hrachovinová, Olga Starostová, Petr Čáp
300 ## $b 4 ilustrace
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
520 ## $a Předložená studie si klade za cíl shrnout hlavní výsledky projektu, zaměřeného na výskyt vybraných forem agresivního chování ve škole, a v souvislosti s tím analyzovat názory učitelů na agresivní chování v kontextu bežných profesních povinností a názory na způsoby, jimiž by bylo možné agresivní chování žáků ve škole snížit. Článek je rozdělen na 3 části: 1) Agresivní chování žáků 2. stupně ZŠ z pohledu učitelů, 2) Agresivní chování ve školách z pohledu žáků 2. stupně ZŠ, 3) Kvalitativní část výzkumu - hlavní výstupy. Podrobné výsledky výzkumu na www.cepros.cz/veda-a-vyzkum.
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a druhý stupeň
650 #7 $a vyučující personál
650 #7 $a chování žáka
650 #7 $a agresivita
650 #7 $a agrese
650 #7 $a nesprávné chování
650 #7 $a vztahy mezi vrstevníky
650 #7 $a šikanování
650 #7 $a vztah učitel-žák
650 #7 $a postoj žáka
650 #7 $a postoj učitele
650 #7 $a názor
650 #7 $a průzkum
650 #7 $a sociální prevence
650 #7 $a postoj rodičů
700 1# $a Hrachovinová, Tamara $7 js20051017088 $4 aut $e Autor
700 1# $a Starostová, Olga $4 aut $e Autor
700 1# $a Čáp, Petr $4 aut $e Autor
773 1# $t Moderní vyučování : časopis pro nové programy v českém základním školství $d Praha : Portál, 1997-2016 $x 1211-6858 $h ^^^sv. ; 30 cm $g Roč. 22, č. 1-2 (leden-únor 2016) (2016), s. 14-20 $q 22:1-2 $9 2016 $s v. ; 30 cm $s v. ; 30 cm $s v. ; 30 cm
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 114/100
1144 $b ABA012