Zkušenost rozumově nadaného žáka v roli oběti školní šikany
Martina Martínková

Dnes vráceno
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11453581
5 20161221122405.5
7 ta
8 161206s2016----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $b cze $e rda
41 0# $a cze
72 #7 $9 22 $a 37 $x Výchova a vzdělávání
80 ## $a 37.064.3 $2 u
80 ## $a 376.545 $2 u
80 ## $a 316.647.3 $2 s
80 ## $a 159.9.019.43 $2 MRF
100 1# $a Martínková, Martina $7 mzk2014835195 $4 aut $e Autor
242 00 $a Experience of reason-gifted pupil in the role of a victim of school bullying
245 10 $a Zkušenost rozumově nadaného žáka v roli oběti školní šikany / $c Martina Martínková
300 ## $b 1 tabulka, 1 ilustrace
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Výsledky výzkumného šetření, které si kladlo za cíl zmapovat přímou zkušenost rozumově nadaných žáků jako obětí školní šikany ze strany spolužáků, a také z jejich pohledu analyzovat příčiny školní šikany. Z výpovědí žáků vyplývá, že jednou z možných příčin vzniku šikany bylo jejich rozumové nadání a jejich individuální specifické odlišnosti. Šikana přináší nepříznivé dlouhotrvající následky a oběti mají vyšší riziko rozvoje psychických problémů.
650 #7 $a nadaný
650 #7 $a žák
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a šikanování
650 #7 $a agresivita
650 #7 $a násilí
650 #7 $a chování žáka
650 #7 $a nesprávné chování
650 #7 $a psychická zátěž
650 #7 $a vztahy mezi vrstevníky
650 #7 $a výzkum
650 #7 $a výsledek výzkumu
773 1# $t Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy $d Brno : Academie Jana Amose Komenského, oblast Brno, 1873- $x 0323-0449 $h 347 sv. 25 cm $g Roč. 141, č. 1 (září 2016) (2016/2017), s. 9-19 $q 141:1 $9 2016/2017
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 095/62
1144 $b ABA012
Dokumenty ke stažení
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené