Školní vyhoření u maďarských středoškoláků a odpovědnost učitelů při prevenci - nový aspekt učitelských kompetencí
School burnout in Hungarian high school students and teachers' responsibility for prevention : a new aspect of teacher competencies
Nora Kunos

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11464500
5 20180825074341.8
7 ta
8 171107s2017----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b cze $b eng
72 #7 $9 17 $a 159.9 $x Psychologie
80 ## $a 37.015.3 $2 MRF
80 ## $a 159.944.4 $2 MRF
80 ## $a 373.5 $2 MRF
100 1# $a Kunos, Nora $4 aut $e Autor
245 10 $a Školní vyhoření u maďarských středoškoláků a odpovědnost učitelů při prevenci - nový aspekt učitelských kompetencí = $b School burnout in Hungarian high school students and teachers' responsibility for prevention : a new aspect of teacher competencies / $c Nora Kunos
300 ## $b 4 tabulky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé čes., angl.
520 ## $a Prezentace prvního maďarského výzkumu syndromu vyhoření u žáků středních škol. Poznatky z pilotní studie, která zpracovala názory 500 žáků ve věku 14-18 let: všemi třemi příznaky syndromu vyhoření (vyčerpaností, cynismem a neefektivitou při práci ve škole) trpí 13% středoškoláků. Potvrzeny byly také souvislosti s proměnnými na straně žáků (pohlaví, věk, školní výsledky) i atmosférou ve škole, pocitem pohody, mírou spokojenosti a podporou ve škole. Výzkum se také zabýval vztahem mezi vyhořením u žáků a žáky vnímaným vyhořením učitelů.
650 #7 $a syndrom vyhoření
650 #7 $a žák
650 #7 $a střední škola
650 #7 $a pilotní projekt
650 #7 $a výsledek výzkumu
650 #7 $a subjektivní pohoda
650 #7 $a klima školy
650 #7 $a pedagogická podpora
650 #7 $a učitel
650 #7 $a odpovědnost
650 #7 $a prevence
651 #7 $a Maďarsko
773 1# $t Studia paedagogica : časopis Ústavu pedagogických věd FF MU Brno $d Brno : Masarykova univerzita, 2009- $x 1803-7437 $h sv. : 23 cm $g Roč. 22, č. 1 (2017), s. 55-66 $q 22:1 $9 2017
856 4# $u https://doi.org/10.5817/SP2017-1-4
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 308/24
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link