Školní vyhoření u maďarských středoškoláků a odpovědnost učitelů při prevenci - nový aspekt učitelských kompetencí
Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----caa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11464500 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20200106122304.9 | |
7 | ta | |
8 | 171107s2017----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a cze $b cze $b eng |
72 | #7 | $a 159.9 $x Psychologie $2 Konspekt $9 17 |
80 | ## | $a 37.015.3 $2 MRF |
80 | ## | $a 159.944.4 $2 MRF |
80 | ## | $a 373.5 $2 MRF |
100 | 1# | $a Kunos, Nora $4 aut $e Autor |
245 | 10 | $a Školní vyhoření u maďarských středoškoláků a odpovědnost učitelů při prevenci - nový aspekt učitelských kompetencí = $b School burnout in Hungarian high school students and teachers' responsibility for prevention : a new aspect of teacher competencies / $c Nora Kunos |
300 | ## | $b 4 tabulky |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
500 | ## | $a Resumé čes., angl. |
520 | ## | $a Prezentace prvního maďarského výzkumu syndromu vyhoření u žáků středních škol. Poznatky z pilotní studie, která zpracovala názory 500 žáků ve věku 14-18 let: všemi třemi příznaky syndromu vyhoření (vyčerpaností, cynismem a neefektivitou při práci ve škole) trpí 13% středoškoláků. Potvrzeny byly také souvislosti s proměnnými na straně žáků (pohlaví, věk, školní výsledky) i atmosférou ve škole, pocitem pohody, mírou spokojenosti a podporou ve škole. Výzkum se také zabýval vztahem mezi vyhořením u žáků a žáky vnímaným vyhořením učitelů. |
650 | #7 | $a syndrom vyhoření |
650 | #7 | $a žák |
650 | #7 | $a střední škola |
650 | #7 | $a pilotní projekt |
650 | #7 | $a výsledek výzkumu |
650 | #7 | $a wellbeing |
650 | #7 | $a klima školy |
650 | #7 | $a pedagogická podpora |
650 | #7 | $a učitel |
650 | #7 | $a odpovědnost |
650 | #7 | $a prevence |
651 | #7 | $a Maďarsko $7 ge129985 |
773 | 1# | $t Studia paedagogica : časopis Ústavu pedagogických věd FF MU Brno $d Brno : Masarykova univerzita, 2009- $x 1803-7437 $g Roč. 22, č. 1 (2017), s. 55-66 $q 22:1 $9 2017 |
856 | 4# | $u https://doi.org/10.5817/SP2017-1-4 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 308/24 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}