Matematická slovní úloha jako komunikát
Mathematical word problems as a type of communication : slovní úlohy ve výuce matematiky a komunikační kompetence v mateřském jazyce
Milada Hirschová

Dnes vráceno
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11465678
5 20180111090320.9
7 ta
8 171228s2017----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b eng
72 #7 $9 22 $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
80 ## $a 51 $2 MRF
80 ## $a 37.026 $2 MRF
80 ## $a 81'32 $2 MRF
100 1# $a Hirschová, Milada, $d 1952- $7 jn20001227753 $4 aut $e Autor
245 10 $a Matematická slovní úloha jako komunikát = $b Mathematical word problems as a type of communication : slovní úlohy ve výuce matematiky a komunikační kompetence v mateřském jazyce / $c Milada Hirschová
300 ## $b 3 poznámky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Článek vychází z prvních výstupů výzkumného projektu zaměřeného na zkoumání faktorů ovlivňujících úspěšnost řešení matematických slovních úloh, které tradičně patří ve výuce matematiky mezi nejméně oblíbené. Projekt rovnocenně bere v úvahu jak hlediska matematická, tak hlediska porozumění slovním úlohám jakožto specifickým textovým útvarům a jejich interpretaci, tj. komunikační kompetenci. Článek se soustřeďuje na jazykovou charakteristiku slovních úloh a na poznatky, které byly v první fázi projektu získány. Jedná se o potenciálně problematické jevy, které svou formulací mohou ztěžovat porozumění, popř. být zavádějící. V textu jsou uvedeny struktury takových jevů (nelogické formulace) s konkrétními příklady; je také zdůrazněna role učitele.
650 #7 $a škola
650 #7 $a výuka
650 #7 $a matematika
650 #7 $a počítání
650 #7 $a řešení úloh
650 #7 $a komunikační schopnost
650 #7 $a způsobilost
650 #7 $a strukturální analýza
650 #7 $a algoritmus
650 #7 $a role učitele
650 #7 $a porozumění textu
653 ## $a slovní úlohy
773 1# $t Český jazyk a literatura $d Praha : Fraus, 1950- $x 0009-0786 $h 21 cm $g Roč. 68, č. 2 (2017/2018), s. 69-75 $9 2017 $q 68:2
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 034/67
1144 $b ABA012
Dokumenty ke stažení
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené