Determinanty účinnosti učitelských praxí
Vlastimil Švec, Petr Svojanovský, Blanka Pravdová (eds.) ; Kateřina Lojdová, Michaela Ondráčková, Blanka Pravdová, Petr Svojanovský, Barbora Šimůnková, Vlastimil Švec, Sylva Trebuľová

Dnes vráceno
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw01466758
3 CZ PrNK
5 20180220111002.3
7 ta
8 161110s2016----xr a|||f||||||001|0|cze||
15 ## $a cnb002855660
20 ## $a 978-80-210-8132-1 $q (brožováno)
35 ## $a (OCoLC)982106945
40 ## $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda
41 0# $a cze $b eng
72 #7 $9 22 $a 378 $x Vysoké školy
80 ## $a 378.14 $2 MRF
80 ## $a 377.8 $2 MRF
80 ## $a 37.091.12-027.22 $2 MRF
80 ## $a 37.064.2 $2 MRF
80 ## $a (048.8:082) $2 MRF
100 1# $a Lojdová, Kateřina, $d 1984- $7 mzk2009534074 $4 aut
245 10 $a Determinanty účinnosti učitelských praxí / $c Vlastimil Švec, Petr Svojanovský, Blanka Pravdová (eds.) ; Kateřina Lojdová, Michaela Ondráčková, Blanka Pravdová, Petr Svojanovský, Barbora Šimůnková, Vlastimil Švec, Sylva Trebuľová
250 ## $a 1. vydání
264 #1 $a Brno : $b Masarykova univerzita, $c 2016
300 ## $a 143 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
490 1# $a Pedagogika v teorii a praxi ; $v svazek 3
500 ## $a 200 výtisků
504 ## $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
520 ## $a Determinanty účinnosti učitelských praxí - vybraná východiska a přístupy. Odhalování tacitních znalostí pomocí reflexe u studentky učitelství v průběhu její učitelské praxe. Vnímání přínosu učitelských praxí studenty učitelství. Podpora reflexe studentů učitelství perspektivou jejich vzdělavatelů. Výzkum interakce studenta učitelství se žáky. Specifika autority studenta učitelství v průběhu praxe. Jak se projevuje gender v interakci studentů učitelství se žáky.
546 ## $a Anglické resumé
650 #7 $a student
650 #7 $a vysokoškolské studium
650 #7 $a vzdělávání učitelů
650 #7 $a pedagogická praxe
650 #7 $a vztah učitel-žák
650 #7 $a interakce
655 #4 $a sborník
700 1# $a Ondráčková, Michaela $7 hka2017940203 $4 aut
700 1# $a Pravdová, Blanka, $d 1970- $7 xx0196738 $4 aut $4 edt
700 1# $a Svojanovský, Petr, $d 1985- $7 ola2016898776 $4 aut $4 edt
700 1# $a Šimůnková, Barbora, $d 1986- $7 mub2015895689 $4 aut
700 1# $a Švec, Vlastimil, $d 1947- $7 jk01131882 $4 aut $4 edt
700 1# $a Trebuľová, Sylva $7 hka2017940204 $4 aut
830 #0 $a Pedagogika v teorii a praxi
901 $b 9788021081321 $f 1. vydání $o 20170222
910 ## $a ABA012
998 $a 002855660
1039 $a NPKK
996 $a 168 $b 2490207276 $g II 115452V1 $f 86.00 $d 20.2.2018 $c 396/2018 $s A $v A $n D $r 2018 $l HF $t N $k 0