Odklady povinné školní docházky v perspektivě učitelek mateřských škol
Jana Majerčíková

Dnes vráceno
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11467462
5 20180419121237.6
8 180403s2017----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b cze $b eng
72 #7 $9 22 $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání
80 ## $a 373.24 $2 MRF
80 ## $a 37.014.531 $2 MRF
80 ## $a 373.29 $2 MRF
100 1# $a Majerčíková, Jana $4 aut $e Autor
242 10 $a Postponement of the Commencement of Compulsory School Attendance from the Nursery School Teachers’ Perspective
245 10 $a Odklady povinné školní docházky v perspektivě učitelek mateřských škol / $c Jana Majerčíková
300 ## $b 9 poznámek, 1 tabulka
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé čes., angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Autorka v textu analyzuje názory učitelek mateřských škol k situaci ohledně odkladů povinné školní docházky. Výzkumného šetření se účastnilo 25 učitelek MŠ s pedagogickou praxí od 2 do 15 let. Výsledky ukázaly, že klíčovým článkem odkladů jsou rodiče, kteří zdánlivě zohledňují zájmy a potřeby dětí a soustřeďují se rovněž na zájmy vlastní. Jako nedostatečnou vnímají učitelky akceptaci svých odborných připomínek ohledně odkladů rodiči a pociťují zklamání z očekávané expertnosti poraden a z nefunkční spolupráce s některými základními školami.
650 #7 $a povinná školní docházka
650 #7 $a odklad
650 #7 $a mateřská škola
650 #7 $a učitel
650 #7 $a rodiče
650 #7 $a pedagogicko-psychologická poradna
650 #7 $a spolupráce
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a přechod z mateřské na základní školu
650 #7 $a názor
650 #7 $a výsledek výzkumu
773 1# $t Orbis scholae $d Praha : Pedagogická fakulta UK, 2006- $x 1802-4637 $h ^^ sv. $g Roč. 11, č. 1 (2017), s. 9-30 $q 11:1 $9 2017
856 4# $u https://doi.org/10.14712/23363177.2017.14
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 314/19
1144 $b ABA012
Dokumenty ke stažení
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené