Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----caa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11467462 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20200105221507.4 | |
8 | 180403s2017----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a cze $b cze $b eng |
72 | #7 | $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 373.24 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.014.531 $2 MRF |
80 | ## | $a 373.29 $2 MRF |
100 | 1# | $a Majerčíková, Jana $4 aut $e Autor |
242 | 10 | $a Postponement of the Commencement of Compulsory School Attendance from the Nursery School Teachers’ Perspective |
245 | 10 | $a Odklady povinné školní docházky v perspektivě učitelek mateřských škol / $c Jana Majerčíková |
300 | ## | $b 9 poznámek, 1 tabulka |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
500 | ## | $a Resumé čes., angl. |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Autorka v textu analyzuje názory učitelek mateřských škol k situaci ohledně odkladů povinné školní docházky. Výzkumného šetření se účastnilo 25 učitelek MŠ s pedagogickou praxí od 2 do 15 let. Výsledky ukázaly, že klíčovým článkem odkladů jsou rodiče, kteří zdánlivě zohledňují zájmy a potřeby dětí a soustřeďují se rovněž na zájmy vlastní. Jako nedostatečnou vnímají učitelky akceptaci svých odborných připomínek ohledně odkladů rodiči a pociťují zklamání z očekávané expertnosti poraden a z nefunkční spolupráce s některými základními školami. |
650 | #7 | $a povinná školní docházka |
650 | #7 | $a odklad školní docházky |
650 | #7 | $a mateřská škola |
650 | #7 | $a učitel |
650 | #7 | $a rodiče |
650 | #7 | $a pedagogicko-psychologická poradna |
650 | #7 | $a spolupráce |
650 | #7 | $a základní škola |
650 | #7 | $a přechod z mateřské na základní školu |
650 | #7 | $a názor |
650 | #7 | $a výsledek výzkumu |
773 | 1# | $t Orbis scholae $d Praha : Pedagogická fakulta UK, 2006- $x 1802-4637 $g Roč. 11, č. 1 (2017), s. 9-30 $q 11:1 $9 2017 |
856 | 4# | $u https://doi.org/10.14712/23363177.2017.14 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 314/19 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}