Sexuality education including lesbian, gay, bisexual, and transgender (LGBT) issues in schools
Andreas Gegenfurtner, Markus Gebhardt

Dnes vráceno
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11467772
5 20180419100253.7
7 ta
8 180419s2017----ne |||||||||||||| ||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $9 22 $a 37 $x Výchova a vzdělávání
80 ## $a 37.016 $2 MRF
80 ## $a 613.88 $2 MRF
100 1# $a Gegenfurtner, Andreas $4 aut $e Autor
242 10 $a Sexuální výchova ve školách (včetně LGBT problematiky)
245 10 $a Sexuality education including lesbian, gay, bisexual, and transgender (LGBT) issues in schools / $c Andreas Gegenfurtner, Markus Gebhardt
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Zavádění sexuální výchovy včetně LGBT problematiky ve školách často naráží na odpor rodičů, náboženských skupin či politických stran. Oponenti se často domnívají, že děti, které se učí o problémech LGBT ve škole, by se mohly stát v budoucnu homosexuálními, bisexuálními nebo transsexuálními. Cílem uvedeného přehledu literatury je poskytnout odpovědi na tyto názory na základě biologického, sociologického, pedagogického a psychologického výzkumu. Výsledky studie genomu v genetickém výzkumu chování ukazují na silné biologické kořeny sexuální orientace, která se nezmění na základě sexuální výchovy ve školách. Psychologické a sociologické výzkumy odhalují, že negativní postoje vůči LGBT lidem obecně souvisejí s nižší úrovní vzdělání a inteligence. Výzkum v oblasti vzdělávání naznačuje, že homosexuální učitelé jako vzory žáků nemají vliv na jejich sexuální orientaci či genderovou identitu.
650 #7 $a sexuální výchova
650 #7 $a pohlaví
650 #7 $a gender
650 #7 $a homosexualita
650 #7 $a postoj rodičů
650 #7 $a náboženství
650 #7 $a politika
650 #7 $a výzkum
650 #7 $a přehledová zpráva
650 #7 $a biologické vědy
650 #7 $a sociologický výzkum
650 #7 $a psychologický výzkum
650 #7 $a pedagogický výzkum
650 #7 $a vzor
653 ## $a sexuální identita
653 ## $a sexuální orientace
653 ## $a lesbické vztahy
653 ## $a transsexualismus
700 1# $a Gebhardt, Markus $4 aut $e Autor
773 1# $t Educational research review $d [Amsterdam] : Elsevier Ltd., c2006- $x 1747-938X $g Roč. [12], č. 22 (November) (2017), s. 215-222 $q [12]:22 (November) $9 2017
856 4# $u https://doi.org/10.1016/j.edurev.2017.10.002
1039 $a PBD
1136 $a 360/06
1144 $b ABA012
910 $a ABA012
Dokumenty ke stažení
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené