Praxe inkluze dítěte v mateřské škole - děti s autismem
druhá metodická příručka pro učitele
Helena Pálová

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
                                    Obsah
Úvodní slovo............................................................5
Základní myšlenky systému vzdělávání a výchovy podie Montessori........5
Pohled na současnou problematiku v oblasti inkluzivního vzdělávání.....5
Úvod....................................................................8
1	Vysvětlení základních pojmů...........................................9
1.1	Kurikulum......................................................10
1.2	Vzdělávací oblast Dítě a psychika .............................13
1.2.1	Vybrané základní pojmy z oblasti psychologie .............14
2	Dítě s autismem jako osobnost .......................................15
3	Vývoj poruchy v období věku vybrané cílové skupiny .................17
3.1	Autistická triáda v období věku od 18 měsíců do 6 let (7-8 let) dítěte.. 19
4	Sedm vývojových období dětí v předškolním věku ....................21
4.1	Růst obratnosti ...............................................21
4.2	Pokroky v myšlení .............................................22
4.3	Výtvarný projev jako nejpřirozenější vyjadřovací prostředek ...24
4.4	Proměny v sociálním životě.....................................26
4.5	Hry na sociální role...........................................27
4.6	Expanzivní iniciativnost.......................................29
4.7	Základy mravních postojů.......................................30
5	Cíl metodické příručky .............................................32
5.1	Shrnutí výsledků pro praxi a tvorbu IVP pro děti v předškolním věku se
speciálními vzdělávacími potřebami..............................32
6	Diagnostické úvahy z pozorování dětí s autismem a doporučení.......33
6.1	Chování ujednání dětí při pracovní činnosti bez rozdílu typu poruchy
autistického spektra v pásmu LMR, STMR i při dolní a horní hranici intelektu, jako součást vzdělávací oblasti Dítě a tělo .........33
6.2	Chování ujednání dítěte s Aspergerovým syndromem v mladším školním
věku v pásmu LMR................................................35
6.3	Chování ujednání dítěte s Aspergerovým syndromem v předškolním věku
v pásmu LMR ....................................................37
6.4	Chování a jednání dítěte s atypickým autismem v předškolním věku v
pásmu LMR ......................................................38
7	Závěrečné vyjádření ? pojetí kurikulámích dokumentů pro praxi v rámci
mateřských, základních i speciálních škol .........................40
8	Závěr .............................................................42
9	Současná možná podpora dětí s autismem .............................43
10	Seznam použité literatury...........................................44
11	Přílohová část......................................................47
12	Přílohová část......................................................93
3
                                
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw01468086
3 CZ PrNK
5 20180518064555.5
7 ta
8 170404s2017----xr ac||e|f||||000|0|cze||
15 ## $a cnb002891678
20 ## $a 978-80-7560-051-6 $q (brožováno)
35 ## $a (OCoLC)989935891
40 ## $a BOA001 $b cze $e rda
43 ## $a e-xr---
72 #7 $9 22 $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání
80 ## $a 316.344.6-056.36-053.2 $2 MRF
80 ## $a 159.922.72 $2 MRF
80 ## $a 159.922.7 $2 MRF
80 ## $a 316.62 $2 MRF
80 ## $a 373.29 $2 MRF
80 ## $a 614.4 $2 MRF
80 ## $a 373.2 $2 MRF
80 ## $a (437.3) $2 MRF
80 ## $a (072) $2 MRF
100 1# $a Pálová, Helena $7 ola2011636049 $4 aut
245 10 $a Praxe inkluze dítěte v mateřské škole - děti s autismem : $b druhá metodická příručka pro učitele / $c Helena Pálová
250 ## $a Vydání: první
264 #1 $a Pardubice : $b Univerzita Pardubice : $b Integrující poradna Montessori, z.s., $c 2017
300 ## $a 103 stran : $b ilustrace (převážně barevné), portréty ; $c 25 cm
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
504 ## $a Obsahuje bibliografii
520 ## $a Dítě s autismem jako osobnost. Vzdělávání a výchova podle Montessori. Chování dětí v předškolním věku se speciálními vzdělávacími potřebami. Současná možná podpora dětí s autismem.
650 #7 $a autismus
650 #7 $a dítě
650 #7 $a předškolní věk
650 #7 $a vývoj dítěte
650 #7 $a pedopsychologie
650 #7 $a sociální chování
650 #7 $a předškolní výchova
650 #7 $a školní zralost
650 #7 $a inkluzivní vzdělávání
653 ## $a zdravotní prevence
653 ## $a Aspergerův syndrom
653 ## $a Montessori
653 ## $a individuální vzdělávací plán
655 #4 $a metodická příručka
901 $b 9788075600516 $f 1. vydání $o 20170518
910 ## $a ABA012
998 $a 002891678
1039 $a NPKK
996 $a 168 $b 2490208783 $g II 115720V1 $f 182.00 $d 11.5.2018 $c 1031/2018 $s A $v P $n K $r 2018 $l HF $t N $k 0
996 $a 168 $b 2490208784 $g II 115720V2 $f 182.00 $d 11.5.2018 $c 1032/2018 $s A $v A $n K $r 2018 $l HF $t N $k 0
Loan history
  • {{loan.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
    {{loan.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
    {{loan.state|loc}} by user {{loan.user|loc}}
    Exemp. {{loan.exemplar|loc}}
    Odd. {{loan.department|loc}}
Processing history
  • {{op.date | jpDate:'d.M.yyyy'}} {{op.date | jpDate:'HH:ss'}}
    {{op.recordOperationType|loc}} by user {{op.user|loc}}
Documents for download
Permanent link