Proposals for improving the transition process of young people with intellectual disabilities in Spain
insights from focus groups of professionals, young people and their families
Maria Pallisera, Montserrat Vilà, Judit Fullana, Montse Castro, Carolina Puyaltó, Gemma Díaz-Garolera
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}}
(Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}
Loading exemplars
Document is currently in processing
Document has no bound volumes
Field | Ind | Field content |
1 | kpw11468209 | |
5 | 20180825075727.1 | |
7 | ta | |
8 | 180524s2018----xxk|||||||||||||||||eng|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a eng $b eng |
72 | #7 | $9 22 $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |
80 | ## | $a 376-056.34 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.091.2 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.064.3 $2 MRF |
80 | ## | $a 364‑787.26 $2 MRF |
100 | 1# | $a Pallisera, Maria $4 aut $e Autor |
242 | 10 | $a Návrhy, jak zlepšit proces přechodu do dospělosti u mládeže s mentálními vadami ve Španělsku : $b pohled profesionálů, mladých lidí samotných a jejich rodin |
245 | 10 | $a Proposals for improving the transition process of young people with intellectual disabilities in Spain : $b insights from focus groups of professionals, young people and their families / $c Maria Pallisera, Montserrat Vilà, Judit Fullana, Montse Castro, Carolina Puyaltó, Gemma Díaz-Garolera |
300 | ## | $b 2 tabulky |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
500 | ## | $a Resumé angl. |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Výzkum o zlepšení procesu přechodu do dospělosti u lidí s mentálním postižením probíhal ve třech španělských městech a zúčastnilo se ho 32 respondentů z řad odborníků na vzdělávání a sociální práci, mladých lidí s mentálním postižením a členů jejich rodin. Zlepšení byla navržena v šesti oblastech: v koordinaci mezi profesionály a jejich službami, v kurikulárních přístupech, v účasti postižených mladých lidí, v jejich vztazích s vrstevníky, v rodině a ve správě. Účastníci se vyslovili pro flexibilnější vzdělávací kurikulum na různých stupních vzdělávání, zejména v závěru středního vzdělávání. Dále podpořili větší účast lidí s mentálními vadami v procesu vzdělávání a zesílení sociálních vztahů skrze jejich aktivnější účast v komunitních aktivitách. |
650 | #7 | $a mentálně postižený |
650 | #7 | $a mentální handicap |
650 | #7 | $a přechod |
650 | #7 | $a dospělost |
650 | #7 | $a sociální práce |
650 | #7 | $a kurikulum |
650 | #7 | $a vztahy mezi vrstevníky |
650 | #7 | $a společenství |
650 | #7 | $a participace |
650 | #7 | $a rodiče |
650 | #7 | $a výzkum |
650 | #7 | $a příprava na život v dospělosti |
651 | #7 | $a Španělsko |
700 | 1# | $a Vilà, Montserrat $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Fullana, Judit $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Castro, Montse $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Puyaltó, Carolina $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Díaz-Garolera, Gemma $4 aut $e Autor |
773 | 1# | $t European journal of special needs education $d Chichester : John Wiley & Sons, 1986- $x 0885-6257 $h sv. ; 26 cm. $g Roč. 33, č. 3 (August) (2018), s. 287-301 $q 33:3 (August) $9 2018 |
856 | 4# | $u https://doi.org/10.1080/08856257.2017.1306966 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 285/51 $0 529942 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}