Proposals for improving the transition process of young people with intellectual disabilities in Spain
insights from focus groups of professionals, young people and their families
Maria Pallisera, Montserrat Vilà, Judit Fullana, Montse Castro, Carolina Puyaltó, Gemma Díaz-Garolera

Dnes vráceno
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11468209
5 20180825075727.1
7 ta
8 180524s2018----xxk|||||||||||||||||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $9 22 $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
80 ## $a 376-056.34 $2 MRF
80 ## $a 37.091.2 $2 MRF
80 ## $a 37.064.3 $2 MRF
80 ## $a 364‑787.26 $2 MRF
100 1# $a Pallisera, Maria $4 aut $e Autor
242 10 $a Návrhy, jak zlepšit proces přechodu do dospělosti u mládeže s mentálními vadami ve Španělsku : $b pohled profesionálů, mladých lidí samotných a jejich rodin
245 10 $a Proposals for improving the transition process of young people with intellectual disabilities in Spain : $b insights from focus groups of professionals, young people and their families / $c Maria Pallisera, Montserrat Vilà, Judit Fullana, Montse Castro, Carolina Puyaltó, Gemma Díaz-Garolera
300 ## $b 2 tabulky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Výzkum o zlepšení procesu přechodu do dospělosti u lidí s mentálním postižením probíhal ve třech španělských městech a zúčastnilo se ho 32 respondentů z řad odborníků na vzdělávání a sociální práci, mladých lidí s mentálním postižením a členů jejich rodin. Zlepšení byla navržena v šesti oblastech: v koordinaci mezi profesionály a jejich službami, v kurikulárních přístupech, v účasti postižených mladých lidí, v jejich vztazích s vrstevníky, v rodině a ve správě. Účastníci se vyslovili pro flexibilnější vzdělávací kurikulum na různých stupních vzdělávání, zejména v závěru středního vzdělávání. Dále podpořili větší účast lidí s mentálními vadami v procesu vzdělávání a zesílení sociálních vztahů skrze jejich aktivnější účast v komunitních aktivitách.
650 #7 $a mentálně postižený
650 #7 $a mentální handicap
650 #7 $a přechod
650 #7 $a dospělost
650 #7 $a sociální práce
650 #7 $a kurikulum
650 #7 $a vztahy mezi vrstevníky
650 #7 $a společenství
650 #7 $a participace
650 #7 $a rodiče
650 #7 $a výzkum
650 #7 $a příprava na život v dospělosti
651 #7 $a Španělsko
700 1# $a Vilà, Montserrat $4 aut $e Autor
700 1# $a Fullana, Judit $4 aut $e Autor
700 1# $a Castro, Montse $4 aut $e Autor
700 1# $a Puyaltó, Carolina $4 aut $e Autor
700 1# $a Díaz-Garolera, Gemma $4 aut $e Autor
773 1# $t European journal of special needs education $d Chichester : John Wiley & Sons, 1986- $x 0885-6257 $h sv. ; 26 cm. $g Roč. 33, č. 3 (August) (2018), s. 287-301 $q 33:3 (August) $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.1080/08856257.2017.1306966
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 285/51 $0 529942
1144 $b ABA012