Seeking Understanding of Foreign Language Teachers’ Shifting Emotions in Relation to Pupils
Maria Ruohotie-Lyhty, Aino Korppi, Josephine Moate, Tarja Nyman

Dnes vráceno
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11468210
5 20180606130136.2
7 ta
8 180524s2018----xxk|||||||||||||||||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $9 22 $a 37 $x Výchova a vzdělávání
80 ## $a 37.011.3-051 $2 MRF
80 ## $a 37.064.2 $2 MRF
80 ## $a 159.942 $2 MRF
100 1# $a Ruohotie-Lyhty, Maria $4 aut $e Autor
242 10 $a Hledání porozumění v posunu emocí učitelů cizích jazyků ve vztahu k žákům
245 10 $a Seeking Understanding of Foreign Language Teachers’ Shifting Emotions in Relation to Pupils / $c Maria Ruohotie-Lyhty, Aino Korppi, Josephine Moate, Tarja Nyman
300 ## $b 1 graf, 1 příloha
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Článek se zabývá problematikou emocí ve výuce. Je zdůrazněn význam emocionální gramotnosti učitelů v rozvíjení emocionálních dovedností žáků, důležitost emocí ve způsobech práce učitelů a jejich profesním rozvoji. Předložená longitudinální studie vychází z rozhovorů se sedmi učitelkami cizích jazyků ve finských základních a středních školách. Cílem studie bylo zjistit, jak během prvních deseti let své praxe učitelky hodnotí vývoj emocí ve vztahu k žákům. Nejdůležitějším zjištěním bylo, že negativní emoce se snížily, zatímco se zvýšily pozitivní emoce. Porozumění tomu, jak učitelé emocím čelí a jak s nimi pracují, může pomoci lépe porozumět každodenní práci pedagogů a podpořit přípravu studentů.
650 #7 $a učitel
650 #7 $a žák
650 #7 $a výuka
650 #7 $a emoce
650 #7 $a emocionalita
650 #7 $a emocionální adaptace
650 #7 $a vztah učitel-žák
650 #7 $a osobnost
650 #7 $a psychologie práce
650 #7 $a rozvoj osobnosti
650 #7 $a osobní předpoklady
650 #7 $a longitudinální výzkum
650 #7 $a cizí jazyk
650 #7 $a pozitivní psychologie
650 #7 $a postoj učitele
651 #7 $a Finsko
700 1# $a Korpp, Aino $4 aut $e Autor
700 1# $a Moate, Josephine $7 xx0114218 $4 aut $e Autor
700 1# $a Nyman, Tarja $4 aut $e Autor
773 1# $t Scandinavian journal of educational research $d [Abingdon, Oxfordshire] : Routledge, 1971- $x 0031-3831 $g Roč. 62, č. 2 (April) (2018), s. 272-286 $q 62:2 (April) $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.1080/00313831.2016.1258659
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 176/82 $0 529076
1144 $b ABA012
Dokumenty ke stažení
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené