Friendship motivations, challenges and the role of masking for girls with autism in contrasting school settings
Anna Cook, Jane Ogden, Naomi Winstone

Dnes vráceno
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11468219
5 20180825075728.7
7 ta
8 180525s2018----xxk|||||||||||||||||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $9 22 $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
80 ## $a 616.896 $2 MRF
80 ## $a 3-055.25 $2 MRF
80 ## $a 37.064.3 $2 MRF
80 ## $a 316.628 $2 MRF
100 1# $a Cook, Anna $4 aut $e Autor
242 10 $a Motivace přátelství, výzvy a role maskování u dívek s autismem v kontrastujícím školním prostředí
245 10 $a Friendship motivations, challenges and the role of masking for girls with autism in contrasting school settings / $c Anna Cook, Jane Ogden, Naomi Winstone
300 ## $b 3 tabulky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Doposud se málo ví o dívkách s autismem, jak s ním žijí a jak ho dovedou zvládat. Tato kvalitativní studie zkoumala zkušenosti s učením, navazováním přátelství a šikanou u autistických dívek. Proběhly rozhovory s 11 autistkami ve věku 11 - 17 let a s jedním rodičem každé z nich. Analýza rozhovorů zkoumala motivaci k navazování přátelství a fakt, že mnoho dívek se snaží svůj autismus zamaskovat, což má pozitivní i negativní důsledky. Při hledání přátel občas docházelo i k šikaně dívek. Nutnost intervencí na podporu sociálních interakcí.
650 #7 $a autismus
650 #7 $a autistický jedinec
650 #7 $a zvládání
650 #7 $a vztahy mezi vrstevníky
650 #7 $a přátelství
650 #7 $a šikanování
650 #7 $a výzkum
650 #7 $a sociální postavení
650 #7 $a interakce
650 #7 $a kvalitativní analýza
650 #7 $a dívka
653 ## $a věk 11-17
700 1# $a Ogden, Jane $4 aut $e Autor
700 1# $a Winstone, Naomi $4 aut $e Autor
773 1# $t European journal of special needs education $d Chichester : John Wiley & Sons, 1986- $x 0885-6257 $h sv. ; 26 cm. $g Roč. 33, č. 3 (August) (2018), s. 302-315 $q 33:3 (August) $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.1080/08856257.2017.1312797
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 285/51 $0 529942
1144 $b ABA012