Friendship motivations, challenges and the role of masking for girls with autism in contrasting school settings
Anna Cook, Jane Ogden, Naomi Winstone

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11468219
5 20180825075728.7
7 ta
8 180525s2018----xxk|||||||||||||||||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $9 22 $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
80 ## $a 616.896 $2 MRF
80 ## $a 3-055.25 $2 MRF
80 ## $a 37.064.3 $2 MRF
80 ## $a 316.628 $2 MRF
100 1# $a Cook, Anna $4 aut $e Autor
242 10 $a Motivace přátelství, výzvy a role maskování u dívek s autismem v kontrastujícím školním prostředí
245 10 $a Friendship motivations, challenges and the role of masking for girls with autism in contrasting school settings / $c Anna Cook, Jane Ogden, Naomi Winstone
300 ## $b 3 tabulky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Doposud se málo ví o dívkách s autismem, jak s ním žijí a jak ho dovedou zvládat. Tato kvalitativní studie zkoumala zkušenosti s učením, navazováním přátelství a šikanou u autistických dívek. Proběhly rozhovory s 11 autistkami ve věku 11 - 17 let a s jedním rodičem každé z nich. Analýza rozhovorů zkoumala motivaci k navazování přátelství a fakt, že mnoho dívek se snaží svůj autismus zamaskovat, což má pozitivní i negativní důsledky. Při hledání přátel občas docházelo i k šikaně dívek. Nutnost intervencí na podporu sociálních interakcí.
650 #7 $a autismus
650 #7 $a autistický jedinec
650 #7 $a zvládání
650 #7 $a vztahy mezi vrstevníky
650 #7 $a přátelství
650 #7 $a šikanování
650 #7 $a výzkum
650 #7 $a sociální postavení
650 #7 $a interakce
650 #7 $a kvalitativní analýza
650 #7 $a dívka
653 ## $a věk 11-17
700 1# $a Ogden, Jane $4 aut $e Autor
700 1# $a Winstone, Naomi $4 aut $e Autor
773 1# $t European journal of special needs education $d Chichester : John Wiley & Sons, 1986- $x 0885-6257 $h sv. ; 26 cm. $g Roč. 33, č. 3 (August) (2018), s. 302-315 $q 33:3 (August) $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.1080/08856257.2017.1312797
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 285/51 $0 529942
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
Permanent link