Factors determining e-learning service quality
Muhammad Amaad Uppal, Samnan Ali, Stephen R. Gulliver

Dnes vráceno
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11468248
5 20180825075733.2
7 ta
8 180528s2018----xxk|||||||||||||||||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $9 22 $a 378 $x Vysoké školy
80 ## $a 004.588 $2 MRF
80 ## $a 378.014.61 $2 MRF
100 1# $a Uppal, Muhammad Amaad $4 aut $e Autor
242 10 $a Faktory určující kvalitu e-learningových služeb
245 10 $a Factors determining e-learning service quality / $c Muhammad Amaad Uppal, Samnan Ali, Stephen R. Gulliver
300 ## $b 3 ilustrace, 9 tabulek
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Rozrůstající se nabídka různě úspěšných e-learningových kurzů v rámci vysokoškolského vzdělávání vyvolává potřebu nástroje pro hodnocení jejich kvality. V příspěvku je navržen model kvalitního e-learningu, který vznikl rozšířením tzv. SERVQUAL modelu. Tento model je charakterizován třemi dimenzemi: servisní, informační a systémovou, z nichž každá zahrnuje pět nezávislých proměnných (schopnost reagovat, spolehlivost, skutečnost, jistota a empatie).
650 #7 $a e-learning
650 #7 $a vysokoškolské studium
650 #7 $a kvalita
650 #7 $a měření
650 #7 $a hodnocení
650 #7 $a model
700 1# $a Ali, Samnan $4 aut $e Autor
700 1# $a Gulliver, Stephen R. $4 aut $e Autor
773 1# $t British journal of educational technology $d London : National Council For Educational Technology 1970- $x 0007-1013 $h ^^^sv. $g Roč. 49, č. 3 (May) (2018), s. 412-426 $q 49:3 (May) $9 2018 $s v.
856 4# $u https://doi.org/10.1111/bjet.12552
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 017/87 $0 529645
1144 $b ABA012